見出し画像

【和訳】Eric Clapton/Change the World

If I can reach the stars
Pull one down for you
星に手が届くなら
一つとってあげよう

Shine it on my heart
So you could see the truth
それで僕の胸を照らしてくれ
真実が見えるように

That this love I have inside
Is everything it seems
心の内側に秘めた愛に
偽りがないことを

But for now I find
It's only in my dreams
でも今や僕は
それが夢に過ぎないと知った

That I can change the world
I will be the sunlight in your universe
世界を変えて
君の宇宙を照らす光になるという夢に

You would think my love was really something good
そうすれば僕の想いは届くだろうから

Baby if I could change the world
ベイビー、もし世界を変えられたらね



And if I could be king
Even for a day
たとえ1日でも王様になれるなら

I'd take you as my queen
I'd have it no other way
君を女王として連れていく
それ以外何も考えられない

And our love would rule
This kingdom we had made
そして僕らの愛は
作り上げた王宮を支配する

Till then I'd be a fool
Wishing for the day
バカになるまで
その日がやって来るのを祈っている

That I can change the world
I would be the sunlight in your universe
世界を変えて
君の宇宙を照らす光になれるように

You would think my love was really something good
そうすれば想いは届くだろうから

Baby if I could change the world
ベイビー、もしも世界が変えられたらね

Baby if I could change the world
ベイビー、もしも世界が変えられたらね

I could change the world
僕が世界を変えられたら

I would be the sunlight in your universe
君の宇宙を照らす光になるだろう

You would think my love was really something good
そうすれば僕の想いは届くだろう

Baby if I could change the world
ベイビー、僕が世界を変えられたらね

Baby if I could change the world
ベイビー、僕が世界を変えられたらね

Baby if I could change the world
ベイビー、僕が世界を変えられたらね

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?