見出し画像

Picture To Burn - Taylor Swift


State the obvious, I didn't get my perfect fantasy

はっきり言って、夢見ていた関係とは程遠かったわ

I realize you love yourself more than you could ever love me

あなたは私を愛するより自分の事しか考えていないって気付いたの

So go and tell your friends that I'm obsessive and crazy

私が頭のおかしいやつだって友達に言いふらしに行けばいいわ

That's fine, you won't mind if I say

いいのよ、私の言うことなんて気にしないんだろうし


By the way

ところでね

I hate that stupid old pickup truck you never let me drive

一度も運転させてくれなかったあのばかみたいに古臭い車が大嫌い

You're a redneck heartbreak who's really bad at lying

あなたは頭が固くて、傷心したように見せてるけど嘘が本当に下手ね

So watch me strike a match on all my wasted time

無駄にした全ての時間にマッチを擦る私を見ていなさい

As far as I'm concerned, you're just another picture to burn

私にとっては、あなたは次に燃やす写真の一枚に過ぎないの


There's no time for tears

涙を流してる暇なんてない

I'm just sitting here planning my revenge

こうやって座りながら復讐のために計画を練っているんだから

There's nothing stopping me

何も止めることなんてできないわ

From going out with all of your best friends

あなたの親友全員とデートに行く私をね

And if you come around saying sorry to me

もしあなたが私のところに謝りに来たとしても

My daddy's gonna show you how sorry you'll be

私のパパが本当の謝り方を教えてくれるわ


'Cause I hate that stupid old pickup truck you never let me drive

一度も運転させてくれなかったあのばかみたいに古臭い車が大嫌い

You're a redneck heartbreak who's really bad at lying

あなたは頭が固くて、傷心したように見せてるけど嘘が本当に下手ね

So watch me strike a match on all my wasted time

無駄にした全ての時間にマッチを擦る私を見ていなさい

As far as I'm concerned, you're just another picture to burn

私にとっては、あなたは次に燃やす写真の一枚に過ぎないの

And if you're missing me, you'd better keep it to yourself

もし私が恋しくなっても、心にしまっておくのが身のためよ

'Cause coming back around here would be bad for your health

ここに戻ってきても、あなたの身体に悪いだけから


’Cause I hate that stupid old pickup truck you never let me drive

一度も運転させてくれなかったあのばかみたいに古臭い車が大嫌いだから

You're a redneck heartbreak who's really bad at lying

あなたは頭が固くて、傷心したように見せてるけど嘘が本当に下手ね

So watch me strike a match on all my wasted time

無駄にした全ての時間にマッチを擦る私を見ていなさい

In case you haven't heard, I really, really hate that

聞いてなかった時のために念のため、心の底から大嫌いなの

Stupid old pickup truck you never let me drive

一度も運転させてくれなかったあのばかみたいに古臭い車が

You're a redneck heartbreak who's really bad at lying

あなたは頭が固くて、傷心したように見せてるけど嘘が本当に下手ね

So watch me strike a match on all my wasted time

無駄にした全ての時間にマッチを擦る私を見ていなさい

As far as I'm concerned, you're just another picture to burn

私にとっては、あなたは次に燃やす写真の一枚に過ぎないの

Burn, burn, burn, baby, burn

ベイビー、燃やすわ

Just another picture to burn

ただの写真の一枚にすぎない

Baby, burn

ベイビー、燃やすわ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?