見出し画像

Cold As You - Taylor Swift


You have a way of coming easily to me

あなたはいつもたやすく近付いてきて

And when you take, you take the very best of me

私をただただ参らせる

So I start a fight 'cause I need to feel somethin'

だから戦いを始めるの、何も感じないなんてもう嫌だから

And you do what you want 'cause I'm not what you wanted

あなたはやりたい放題、私はあなたの求めるものじゃなかったのね


Oh, what a shame

何て気の毒なの

What a rainy ending given to a perfect day

完璧な一日が雨で終わるなんて

Just walk away

ただ私の元から離れて

Ain't no use defending words that you will never say

自分を擁護するための言葉なんて無駄よ、そんなの言うつもりもないだろうけど

And now that I'm sittin' here thinkin' it through

私はこうして座りながら考えを巡らせてる

I've never been anywhere cold as you

あなたほど冷たい人に出会ったことないわ


You put up the walls and paint them all a shade of gray

あなたは壁を建てて灰色に塗りつぶすの

And I stood there loving you, and wished them all away

あなたを愛していた私はそこに立って、それが全て消え去ることを願ってた

And you come away with a great little story

そしてあなたは離れていくの

Of a mess of a dreamer with the nerve to adore you

あなたを愛する無残な姿の夢見る女の子 そんな話を引っ提げて


Oh, what a shame

何て気の毒なの

What a rainy ending given to a perfect day

完璧な一日が雨で終わるなんて

Just walk away

ただ私の元から離れて

Ain't no use defending words that you will never say

自分を擁護するための言葉なんて無駄よ、そんなの言うつもりもないだろうけど

And now that I'm sittin' here thinkin' it through

私はこうして座りながら考えを巡らせてる

I've never been anywhere cold as you

あなたほど冷たい人に出会ったことないわ


You never did give a damn thing, honey

あなたからもらったものなんて一つもない

But I cried, cried for you

だけど私はあなたを思って泣いたのよ

And I know you wouldn't have told nobody if I died, died for you

私があなたのために死んだとしても、あなたは誰にも言わないんでしょうね

Died for you

あなたのために死んだとしても


Oh, what a shame

何て気の毒なの

What a rainy ending given to a perfect day

完璧な一日が雨で終わるなんて

Oh, every smile you fake is so condescending

あなたが偽ってきた見下すような笑顔

Countin' all the scars you've made

あなたが私に残した傷を全て数えてる

Now that I'm sittin' here thinkin' it through

私はこうして座りながら考えを巡らせてる

I've never been anywhere cold as you

あなたほど冷たい人に出会ったことないわ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?