Call It What You Want - Taylor Swift

画像1


My castle crumbled overnight

私の城は一夜にして崩れた

I brought a knife to a gunfight

私が銃撃戦に持ってきたのは一本のナイフ

They took the crown, but it's alright

彼らは王権を奪ったけれど、それでも大丈夫

All the liars are calling me one

嘘つき達はみんな私を独りぼっちと呼ぶ

Nobody's heard from me for months

数か月間私が何をしていたかを知る人は誰一人いない

I'm doin' better than I ever was

私は今までにないくらい幸せよ

'Cause

だって


My baby's fit like a daydream

私の彼は白昼夢のように私にぴったりと合うから

Walking with his head down

下を向きながら歩く

I'm the one he's walking to

そんな彼の先にいるのは私だけ

So call it what you want, yeah

だから好きなように呼んで

Call it what you want to

何とでも

My baby's fly like a jet stream

私の彼はジェット気流のように早く飛んでゆく

High above the whole scene

どんなものよりも高く

Loves me like I'm brand new

真新しい私のように愛してくれるの

So call it what you want, yeah

だから好きなように呼んで

Call it what you want to

何とでも


All my flowers grew back as thorns

全ての花が棘となって生え

Windows boarded up after the storm

嵐が過ぎ窓は板で塞がれた

He built a fire just to keep me warm

彼は私を暖めるためだけに火を起こしてくれるの

All the drama queens taking swings

ドラマのヒロインたちは激しく非難を続け

All the jokers dressing up as kings

お調子者達たちは王様のようにめかし込む

They fade to nothing when I look at him

彼を見ればそんな人たちは消え去るの

And I know I make the same mistakes every time

毎回同じ間違いを繰り返してるのは分かってる

Bridges burn, I never learn

後戻りはできないし、学ばない

At least I did one thing right

だけど少なくとも一つは正しいことをした

I did one thing right

一つだけは正しかった

I'm laughing with my lover, makin' forts under covers

恋人と笑い合って、ベッドカバーで秘密基地を作っている

Trust him like a brother

彼を弟のように信頼してるわ

Yeah, you know I did one thing right

一つだけは正しかったってあなたも分かるはず

Starry eyes sparkin' up my darkest night

真っ暗な夜にその輝く瞳が火を灯したの


My baby's fit like a daydream

私の彼は白昼夢のように私にぴったりと合うから

Walking with his head down

下を向きながら歩く

I'm the one he's walking to

そんな彼の先にいるのは私だけ

So call it what you want, yeah

だから好きなように呼んで

Call it what you want to

何とでも

My baby's fly like a jet stream

私の彼はジェット気流のように早く飛んでゆく

High above the whole scene

どんなものよりも高く

Loves me like I'm brand new

真新しい私のように愛してくれるの

(Call it what you want, call it what you want, call it)

(好きなように、何とでも呼んで)

So call it what you want, yeah

だから好きなように呼んで

Call it what you want to

何とでも


I want to wear his initial on a chain 'round my neck

彼のイニシャルが入ったネックレスを首に付けていたいの
Chain 'round my neck

私の首に

Not because he owns me

私が彼のものだからじゃなく

But 'cause he really knows me

彼が私のことをよく知っているから

Which is more than they can say, I

彼らよりもずっとよくね

I recall late November

11月の終わりを思い出す

Holding my breath, slowly, I said

息をひそめて、ゆっくりと私は言ったの

"You don't need to save me

私を救わなくてもいい

But would you run away with me?"

だけど私と一緒に逃げてくれる?

Yes (Would you run away?)

いいよ(逃げてくれる?)



My baby's fit like a daydream

私の彼は白昼夢のように私にぴったりと合うから

Walking with his head down

下を向きながら歩く

I'm the one he's walking to

そんな彼の先にいるのは私だけ

(Call it what you want, call it what you want, call it)

(好きなように、何とでも呼んで)

So call it what you want, yeah

だから好きなように呼んで

Call it what you want to

何とでも

My baby's fly like a jet stream

私の彼はジェット気流のように早く飛んでゆく

High above the whole scene

どんなものよりも高く

Loves me like I'm brand new

真新しい私のように愛してくれるの

(Call it what you want, call it what you want, call it)

(好きなように、何とでも呼んで)

So call it what you want, yeah

だから好きなように呼んで

Call it what you want to

何とでも


Call it what you want, yeah

好きなように呼んで

Call it what you want... to

何とでも呼んで

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?