見出し画像

Teardrops On My Guitar - Taylor Swift


Drew looks at me

ドリューが私の方を見る

I fake a smile so he won't see

私は作り笑いをするから彼は気付かないの

That I want and I'm needing

私が何を求めていて、何を必要としているかも

Everything that we should be

私達がなるべき未来にも

I'll bet she's beautiful

すごく綺麗なんでしょうね

That girl he talks about

彼が私に話すあの女の子は

And she's got everything that I have to live without

その子は私が手に入れられない全てのものを手にしてる


Drew talks to me

ドリューが私に話しかける

I laugh 'cause it's just so funny

すごく楽しくて笑わずにはいられないの

That I can't even see anyone when he's with me

彼といると彼以外誰も見えないの

He says he's so in love

恋してるんだと彼は言う

He's finally got it right

やっと自分の気持ちに気付いたみたい

I wonder if he knows he's all I think about at night

私が夜に考えるのは彼だけだってことには気付いているのかしら


He's the reason for the teardrops on my guitar

私のギターに涙が落ちるのは彼のせい

The only thing that keeps me wishing on a wishing star

私が流れ星に願うたった一つのもの

He's the song in the car I keep singing

私が車で歌い続けるのは彼のことだけ

Don't know why I do

理由もなく歌ってしまうの


Drew walks by me

ドリューが私の横を通り過ぎる

Can he tell that I can't breathe?

私が息も出来ないことに気付いているのかしら?

And there he goes, so perfectly

歩いて行く彼は完璧そのもの

The kind of flawless I wish I could be

私もあれくらい完璧になれたらいいのに

She'd better hold him tight

彼女は彼をしっかり捕まえておかないと

Give him all her love

これでもかってくらい彼を愛すべきよ

Look in those beautiful eyes and know she's lucky 'cause

あの綺麗な瞳を見ると、彼女がどれだけ運がいいか分かるの


He's the reason for the teardrops on my guitar

私のギターに涙が落ちるのは彼のせい

The only thing that keeps me wishing on a wishing star

私が流れ星に願うたった一つのもの

He's the song in the car I keep singing

私が車で歌い続けるのは彼のことだけ

Don't know why I do

理由もなく歌ってしまうの


So I drive home alone

そして私は一人で家に帰る

As I turn off the light

車のライトを消して

I'll put his picture down and maybe get some sleep tonight

彼の写真を下に置くの、今夜は少しくらい眠れるかしら


He's the reason for the teardrops on my guitar

私のギターに涙が落ちるのは彼のせい

The only one who’s got enough for me to break my heart

私の心を引き裂くたった一人の人

He's the song in the car I keep singing

私が車で歌い続けるのは彼のことだけ

Don't know why I do

理由もなく歌ってしまうの



He's the time taken up, but there's never enough

彼にならどれだけ時間を割いても足りないの

And he's all that I need to fall into

私が夢中になるのは彼だけだから


Drew looks at me

ドリューが私の方を見る

I fake a smile so he won't see

私は作り笑いをするから彼は気付かない

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?