見出し画像

アフェリエイト

アフィリエイトに乗りたいと希望している方の道しるべになればと思い記しておきます。
前回note続きです。
ーーーエントリーして3時間後
許可通知が来ています。やはりユーデミーは英語。

Once logged in, please make sure to complete your Payment Settings and Account Profile. 

To enter your Payment Info, please go the My Account tab, select Account Info and click Edit in the Payment Info section. 

Below are some useful links on how to be successful in our Network.

Requirements and recommendations for new publishers:

返事は

I want to link a Udemy link to my blog, what should I do?

i want to recommend the lesson.
i am  learning about Python programming.
i complete this lesson.

と私が次の指示を仰ぎ〜

メールがニューヨークへ飛んでるんですよね。

アフェリエイトリンクに関する連携地点から、私を受け入れてくれて一緒にお仕事しようというメール頂いたので嬉しい。いろいろなアフィリエイトサイトがあるのでどうぞ自由に選んでくださいと返信が来ました。
😃\(^o^)/
最初のエントリーから9時間後に結論が届きました。
結論 Udemyからの返事
「noteブログ」のアフィリエイトリンク不可と返事が来ました。丁寧で思いやりを感じるメールに対してこのように返信を致しました。
I think Udemy's judgment is valid.  I agree with the refusal.  The recognition of my blog is still low and it is incomplete, so I would like to try again someday.  Thank you very much for your kind email contact.
おしまい(*^◯^*)👍💖✨🎲✨

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?