見出し画像

【和訳】San Diego-Jordan Ward(2019)ジョーダン・ワード

     ー2019年リリースされたジョーダン・ワードのアルバム、「ヴァレー・ホープフルズ」からの一曲です。ジョーダンワードは日本での認知度があまりないように思えますが、僕はとても好きです。歌声をしっかり聞かせる一曲となっています。


Well I appreciate the call, how you check in on me,
あのさ、電話くれたのありがとうな。 今何やってんの?ってさ

your warm familiar energy, like the San Diego sun
君の優しくてあったかい雰囲気、まるでサンディエゴの太陽みたいだ

Remember driving down the highway, living endlessly,
一緒に車で高速道路を走ったよな、すげえ楽しかったんだ

forever in a memory, the San Diego sun
きっと忘れることはないよ、サンディエゴの太陽さん

Ohhhh, said I will never find a love like you gave me
Ohhhh、言っただろ、君が僕にくれた愛は最高だったんだ

Ohhhh, said I will never find a love like you gave me
Ohhhh、君より素敵な人はもう見つかりそうもないよ

(one, two, three, go)

(1,2,3, go)

Well I appreciate the call, how you check in on me,
電話くれたのありがとうな。 今何やってんの?ってさ

your absence took 4 centuries, like the San Diego sun
君が居なくなってから400年くらい経ったように感じたよ、サンディエゴの太陽みたいだよ

What it was is what it is and what it needs to be,
今を大切にしたいんだ、全ては必然な気がするから

forever hold a piece of me, untill my days are done
いつまでも僕のことを忘れないでくれよ、僕が死ぬまでさ

How can you hold me down, still take me higher?
どうやって君は、僕の気持ちを沈ませると同時に燃え上がらせてくれるんだい?

Keeping your cool while standing in my fire
僕という炎の中に居てもそのクールさを失わないでおくれよ

How can you hold me down, still take me higher?
君は、僕の気持ちを沈ませながらも燃え上がらせてくれる

All of the love I ever need, inside you, is inside you
僕が必要としていた愛の全ては君の中にあるのさ、君が欲しいんだ

Ohhhh, said I will never find a love like you gave me
Ohhhh、言っただろ、君が僕にくれた愛は最高だったんだ

I'll never find          ×n
最高だったんだ

Ohhhh, said I will never find a love like you gave me
Ohhhh、言っただろ、君が僕にくれた愛は最高だったんだ

I may never find
もうあんなに素敵な愛は見つかりそうもないんだ

wait for me
待っていて

Wait for me baby
そこで待ってておくれよ、baby

won't be long
長くはかからないから

I won't be long
すぐ終わるから

wait for me         ×n
待っていて

I won't be long
すぐ終わるから

I'll wait for you
僕は待ってるよ

The San Diego
サンディエゴ…

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?