見出し画像

【和訳】Woman/Doja cat

https://youtu.be/yxW5yuzVi8w?si=snLeDwc_ehOyfIik



Hey, woman
Hey, woman

この曲は、女性たちに捧げるわ


Woman
Let me be your woman
Woman, woman, woman (Ayy)
I can be your woman
Woman, woman, woman (Ayy)
Let me be your woman
Woman, woman, woman (Ayy)
I can be your woman
Woman, woman, woman (Ayy)

私をあなたの女にしてよ
あなたの女に



What you need?
She give tenfold, come here, papa, plant your seed
She can grow right from her womb a family
Provide lovin' overlooked and unappreciated, you see (Yeah)

あなたが求めてるのは
10回戦だって付き合ってくれて、
「私に種付けて」って囁いて
子宮から子供を産んで、育てて家庭を作って
大して評価もされないのに、あなたに深い愛をくれる女性

You can reciprocate
I got delicious taste, you need a woman's touch in your place
Just protect her and keep her safe

分かるでしょ
私はいい女で、あなたは女性に触れたがってる
あなたが守ってあげられるような女性に


Baby, worship my hips and waist
So feminine with grace
I touch your soul when you hear me say, "Boy"
Let me be your woman

ねえ、私のお尻と腰周りで興奮するでしょ
女性的で最高にセクシー
「ねえ」って私があなたに触れば、あなたが興奮してるのも手に取るようにわかるわ
だから私をあなたの女にして

Woman
Lеt me be your woman
Woman, woman, woman
I can be your woman
Woman, woman, woman
Lеt me be your woman
Woman, woman, woman (Ayy)
I can be your woman
Woman, woman, woman

私をあなたの女にして
私なら相応しいはずだから


I can be your lady, I'm a woman
I'm a motherfucker, but they got a problem
Put some babies in your life and take away the drama

私はあなたの尊敬する女性にも、最高の夜の相手にもなれるわ
私って度胸がある女だし
でも男ってちょっと信用ならない
子供を作ったと思ったら、ふらっとどっかに行ってしまうでしょ

Put the paper in a picture like a diorama
Gotta face a lot of people of the opposite
'Cause the world told me, "We ain't got the common sense"

ジオラマみたいにお金を飾って誇らしそうだけど
今まで数えきれないほど、私達女性に歯向かう男を見てきたわ
世間は言うの、「女は常識がない」って

Gotta prove it to myself that I'm on top of shit
And you would never know a god without the goddesses
Honest as fuckin' honest get

それなら私が証明するわ
女が世界を獲れるって
だって、神様がいるなら女神もいて当然でしょ
全く間違ったこと言ってないの、理解できる?


And I could be on everything
I mean I could be the leader, head of all the states
I could smile and jiggle it 'til his pockets empty
I could be the CEO, just look at Robyn Fenty

マジで、私何にだってなれる可能性を秘めてるの
リーダー、例えば米国の全州知事とかね
これまで居座り続けた男が残高ゼロになるまで、にこにこ笑ってうまくやって見せる
CEOにだってなれる ほら、歌姫で化粧品会社社長のRobyn Fenty(Rihannaの本名)だって女でしょ


And I'ma be there for you 'cause you on my team, girl
Don't ever think you ain't hella these niggas dream girl

大丈夫、私達「女」は全員チームで助け合う
自分が男にとって魅力的じゃないかも、なんて一切感じる必要ないわ

They wanna pit us against each other
When we succeedin' for no reasons
They wanna see us end up like we Regina on Mean Girls

男って嫌ね、私たち女が成功してると、
女同士は怖いって敵対させようと仕向けてくると
Mean girlsに出てくるReginaみたいに、女が不幸になる結末がお好みみたい


Princess or queen, tomboy or king (Yeah)
You've heard a lot, you've never seen (Nah)
Mother Earth, Mother Mary rise to the top
Divine feminine, I'm feminine (Why?)

お姫様に女王様、おてんばな女の子、あるいは王様
色んなお伽話を聞くけど、実際女性が主役でリーダーであるのって珍しいでしょ
だけど、母なる地球、聖母マリアって女性でしょ
神聖な女性たち、私がその「女」なの

Woman (Daddy)
Let me be your woman (Let me be your—)
Woman, woman, woman (Let me be your—)
I can be your woman
Woman, woman, woman (Daddy)
Let me be your woman (I know)
Woman, woman, woman (Daddy)
I can be your woman (I know)
Woman, woman, woman


わたしをあなたと女にしてよ
私なら相応しいはずだから

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?