見出し画像

【歌詞和訳】Eat Your Heart Out, Buddy Kane! / DeVita

2022年2月にリリースされたDeVitaのEP『American Gothic』に収録されている「Eat Your Heart Out, Buddy Kane!」を日本語に訳してみました。

作詞: DeVita
作曲: TE RIM, Charming Lips, DeVita
編曲: TE RIM, Charming Lips

I can’t stand that
君の心の中に
I’m the last thing on your mind
私がいないなんてあり得ない
I mean who can replace me
誰が私の代わりになれると言うんだ
Daddy be real
ほら 自分に正直になって
I hope you hear this
これが伝わることを願う
And you didn’t even put up a fight
君は抗いもしなかった
If you ask me did you ever hurt me
君は私を傷つけたことなどあったかと聞けば
I’d say
私はこう答える


The first time don’t even count
初めて傷つけたときなど何ていうこともなかった
And the last time
最後に傷つけたとき
you was with your friends
君は友達と一緒にいた
And your best friend’s
そして君の親友は
all up in our business
二人の関係に変に介入していた
Know there’s some things that
隠し事も
you’re keeping from me
あると分かっている
I I I went through it all
全部経験したんだ
See my white knuckles and you chuckle
握り締めて白くなった手の関節を見て 君はただ笑った
Who’s the real sucker now
果たして今愚か者は誰だろう
I shot you down
君のことを撃ち殺した


Don’t know why you thought that
弾に当たっても
you was bulletproof
死なないとでも思った?
But I proved you wrong
それは大間違い
I proved you wrong
君は間違っていたんだ
Bad bitches do what they got to do
悪女はやることをやるんだ
Why you always
なぜ君は全てを
gotta ruin everything
ダメにしてしまうんだ
See my white knuckles I chuckle
白くなった拳を見ながら自分で笑う
Energies we passed
もう私たちの関係は
through it already babe
終わったんだ
Your life was the last thing you gave
君が最後にくれたのは君の人生だった
Eat your heart out Buddy Kane
バディー・ケーン 苦しめば良い

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?