久しぶりのお仕事/I worked after few days holiday

英語日記15日目です。

世間では4連休でしたが、有給を1日取っていたため、今日は5連休明けのお仕事でした。

5日間も経つと、業務を少し忘れている部分もありましたが、なんとか業務内容を思い出し、つつがなく仕事を終えました。

休みの間は映画を自宅で観たり、本を読んだりとゆったりとした時間を過ごしたので、いいリフレッシュになりました。

明日も、お仕事頑張りましょう。

---

This is the 15th day of the English Diary.

It was a four-day weekend in the world, but I had taken one paid day off, so today was a work after fifth-day weekend.

After five days, I had forgotten some of parts of my work, but I managed to remember what I was doing and finished work without a hitch.

It was a nice refresher for me to relax and watch movies at home and read a book during the holidays.

Let's work hard tomorrow.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?