見出し画像

イマドキの外食体験 March in Kyoto: touchscreen panel order

三月の京都
雨でしたがいつもの学生時代の友達と集いました。今回は東福寺近くの瀧尾神社(天井の木彫り龍が有名)と三十三間堂近くの養源院(浅井長政の菩提寺で俵屋宗達の杉戸絵と襖絵がある)へ参拝しました。春雨がお寺の木々を一層艶良く雰囲気を際立てていました。
そして遅~い昼食へ。
フフフ、タッチパネルで注文。初めてのことに、おばちゃんみんなでゲームしてるみたいに楽しみました。
March in Kyoto 2024
Despite the rain, I gathered with my old friends from our student days. This time, we visited Takio Shrine (known for its ceiling woodcarving of a dragon) (near Tōfuku-ji Temple) and Yōgen-in Temple (known as the mortuary temple of Asai Nagamasa, featuring paintings by Tawaraya Sōtatsu) (near Sanjūsangen-dō). The spring rain made the temple's trees even more lush, enhancing the atmosphere.
Then, it was time for a very late lunch. Hehehe, we ordered using the touchscreen panel. It was our first time, and we all enjoyed it like we were playing a game. We've made it!


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?