Walking On The Road - As We Like


Yeah, meet you so far away
Walking on the road
(遠くにいる君の元へ歩いていくよ)

With you it was love at first sight
She was drinking alone at the bar as usual
(いつものバーにいた君に一目惚れしたんだ)
Something clicked
(胸がときめいたよ)
With you it was love at first sight
(君に一目惚れしたんだ)
We hit off from the get go
(僕らは意気投合したね)
How do you feel about me?
(僕の事、どう思ってる?)

Sometimes I thought I'd never see you again
(時々もう会えないかって思うんだ)
Such chances won't come up to me again
(こんなチャンスもう2度とやってこないよね)
What the hell my love story
(僕の恋は一体どうなってるんだ)
You said see you someday
(君はまたねって言ったよね)
Words inked on your neck cross my mind
(君の首元のタトゥーが頭から離れないんだ)

I miss you
Yeah, meet you so far away
Walking on the road.
I miss you
Yeah, meet you so far away
Walking on the road.
(遠くにいる君の元へ歩いていくよ)

Under the stary sky
(星空の下)
I feel like forever
(永遠に感じるよ)
Under the stary sky
(星空の下)
I don't get what you said
(君は何て言ってたっけ?)
out of my head
(頭から離れないんだ)

You were in my dream last night
(君は僕の夢の中にいて)
Then we walked hand in hand
(そこで手を繋いで歩いてたんだ)
I woke up and cried
(目が覚めた時僕は泣いてた)
Life is way too short to keep waiting
(待ってるには人生は短すぎる)
So step forward
(だから前に進むんだ)

I miss you
Yeah, to meet you so far away
walking on the road
(遠くの君の元へ歩いていくよ)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?