見出し画像

U Smile(Acoustic)/Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日は「U Smile」acousticヴァージョンをお送りいたします!

歌詞

Oh oh oh yeah hm hm hm

I wait on you, forever, any day, hand and foot
いつでも君を待ってるよ、ずっと君に全てを捧げる

Your world is my world yeah, ain’t no way
僕の世界も君のものだ、他にないよ

You ever gonna get any less than you should
君は全部手に入れるべきなんだ

Cause baby, you smile, I smile whoa
だってベイビー君の微笑みで僕まで笑顔になる

You smile, I smile
どんな時だって、君の微笑みで僕まで笑顔になる

Your lips, my biggest weakness, shouldn’t have let you know
君の唇、僕の最大の弱点、君に知られないようにすべきだった

I’m always gonna do what they say
いつだってみんなが言う通りにするんだ

If you need me I come running from a thousand miles away
もし僕が必要なら何千里だって駆けつけるよ

When you smile I smile whoa
君の笑顔で僕まで笑顔になれるんだ

And whenever you smile I smile hey
君の笑顔が僕を笑顔にするんだ君の笑顔が僕を笑顔に、

Baby take my open heart and all it offers
僕の心と贈り物を受け止めておくれ

Cause this is as unconditional as it’ll ever get
だってこれは無償の愛だから

You ain’t seen nothing yet
君はまだ何も知らないんだよ

I won’t ever hesitate to give you more
君に与えるのに、ためらうことなんてないよ

Cause baby you smile I smile whoa whoa ah
だって君の笑顔で僕まで笑顔になる

You smile, I smile oh
君の笑顔で僕も笑顔になるんだ

Whenever you smile, I smile
君の微笑みで僕まで笑顔になるんだ

I smile, I smile, I smile
君の笑顔で僕も笑顔になるんだ

You smile, I smile oh
君の笑顔が僕まで笑顔にしてくれる

Baby you won’t ever want for nothing
いつでも満たしてあげるから

You are my ins and my means now
君は僕の全てなんだ、

With you there’s no in between, I’m all in
君との間に邪魔者なんて誰もいない、いつでも全力だよ

Cause my cards are on the table and I’m willing
カードなら目の前に全て揃ってる、犠牲も厭わないし

And I’m able but I fold to your wish
僕にはできる、大丈夫君の思いは受け止めるよ

Cause it’s my command
だってそれは僕の役目だ

Whenever you smile, I smile whoa whoa ah ah
君の笑顔が僕まで笑顔にする

You smile, I smile
君の微笑みで僕も笑顔になるんだ

I smile, I smile, I smile
君が笑うと僕も笑顔になる

You smile, I smile
君のおかげで僕まで笑顔になるんだ

And whenever you smile, I smile
君の微笑みで僕も笑顔に、

You smile, I smile
君が笑うと僕まで笑顔になれる

You smile, I smile
君の笑顔が僕まで笑顔にするんだ

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?