見出し画像

Christmas Eve/Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日は「Christmas Eve」をお送りいたします!

歌詞

It’s a holiday, yeah, spend it with you, baby
今日はめでたい日だね、しかも君と過ごせるんだ

I think that I’m in love this Christmas, yeah
今年のクリスマスはとっても特別に感じるよ

Just hanging stockings on the fireplace
暖炉にお菓子の靴下をぶら下げておこうかな

You know that Santa’s coming to town
ほら、今日はサンタさんが街にやってくるから

I’m the one
僕はね、

Who wants to take you on a sleigh ride now
君をあのソリに乗せてあげたいんだ

So today’s all about Cupid
今日は全てが僕たちを引き合わせるキューピッド

The mistletoe can pull us closer
ヤドリギだって僕たちの距離を縮めてくれる

It’s what I’m waiting for
僕が待ち望んでるもの、

It sort of feels like it’s Valentine’s, Valentine’s
なんだかヴァレンタインみたいだな

So land on top of your roof
君ん家の屋根に立って

Them sleigh bells is ringing
ソリのベルが聞こえてくるね

I’ll be up all night with you
君と一晩を共にしたい

Them carols are singing Japan to Peru
日本からペルー、ほらクリスマスキャロルが聞こえてくる

Baby, me and you, this Christmas Eve
君と僕二人だけのクリスマスイブだよ

Be my date this Christmas Eve
今日は僕のものになってくれないかな

Be my holiday, my dream
僕のめでたい日に、僕の夢になって欲しいんだ

Lay your head on me, I got you baby whoa
僕に寄りかかって、決して離さないよ

Kissing underneath the tree
木の下で熱い口付けを、

I don’t need no presents girl
他の女の子なんて欲しくない

You’re everything I need
君だけ、君をただ求めてるんだ

Let me give you all of me to you
僕の全てを君に捧げるからさ

Together on this Christmas Eve
今日という日をこの僕と、

You leave some cookies out
ほらその残したクッキー

I’mma eat them all nobody can see me but you
全部食べちゃうからね、僕のことは君以外見えないんだよ

It’s so magical, oh oh
不思議だろ?

When we use imagination
想像してごらん、

We can fly to Never-Neverland (Neverland)
そうすれば、ネバーランドにだって飛んでいけるんだ

The north pole ain’t that cold
北極だってなんだか暖かくて

If you wanna go, I got you baby, girl
君がその気なら連れて行ってあげるよ

Be my date this Christmas Eve
今日という日は僕のものになって欲しいんだ

Be my holiday, my dream
僕の聖なる日に、夢になって欲しいんだ

Lay your head on me, I got you baby whoa
もたれかかっていいんだ、抱きしめてあげるから

Kissing underneath the tree
木の足元で甘い口付けをしたいな

I don’t need no presents girl
他の女の子なんていらないんだ

You’re everything I need
だって望むのは君、ただ一人

Let me give you all of me to you
僕の全て、君に捧げるからね

Together on this Christmas Eve
だからこのクリスマスイブを一緒に

(Be my be my Christmas Eve)
僕のイブに、

(Be my be my Christmas Christmas Eve)
僕のイブに、

(Be my be my Christmas Eve)
君のイブを僕にくれないか

I promise I won’t do you wrong
約束するよ、絶対に後悔させない

Be my date this Christmas Eve (be my baby)
この君のイブを僕にくれないか、僕の愛しの人に、

Be my holiday, my dream
僕のめでたい日に、夢になってはくれないだろうか

Lay your head on me, I got you baby whoa
もたれかかっていいんだ、抱きしめてあげる

Kissing underneath the tree
木の足元で君の唇が欲しいんだ

(I just hold you right)
ただ君を抱きしめたいんだ

I don’t need no presents girl
他の女の子はいらないんだ

You’re everything I need
僕が望むのは君、ただ一人なんだから

Let me give you all of me to you
僕の全てを捧げるから

Together on this Christmas Eve
今日という日をこの僕と一緒に、

(Be my be my Christmas Eve)
君のイブを僕にくれないか

(Be my be my Christmas Christmas Eve)
君のイブを僕に

(Be my be my Christmas Eve)
僕のイブになってくれないか

(Be my be my Christmas Eve)
僕のクリスマスイブに、

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?