見出し画像

Favorite Girl(Acoustic)/ Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日は「Favorite Girl」acousticヴァージョンをお送り致します!

歌詞

~Ah ah ah ah~

I always knew you were the best
やっぱり、君が一番だよ

The coolest girl I know
一番イカしてる

So prettier than all the rest, the star of my show
誰よりも魅力的で、まさに一番星だよ

So many times I wished you’d be the one for me
僕のものにならないかなって何度願ったか、

I never knew it’d get like this
こんな形で夢が叶うなんてね

Girl, what you do to me, you’re who I’m thinking of
君がなんかしたのかい?僕の頭は君の子でいっぱいさ

Girl, you ain’t my runner- up
二番手なんてあり得ないよ

And no matter what you’re always number one
何がどうなったって、君が一番に決まってる

My prized possession, one and only
唯一無二の僕の宝物なんだから

Adore you, girl I want you
完全惚れ込んでる、君が欲しくてたまらない

The one I can’t live without, that’s you, that’s you
君なんだよ、君だけが生きる糧なんだ

You’re my special, little lady
かけがえの無い存在なんだ

The one that makes me crazy
僕を満たしてくれる存在なんだよ

Of all the girls I’ve ever known, it’s you, it’s you
他の誰でも無いんだ、君なんだよ

My favorite, my favorite, my favorite
好きで好きでたまらない、

My favorite girl, my favorite girl
本命の相手は、君なんだ

You’re used to going out your way
君は他人の顔色を伺って、

To impress these Mr. wrongs
自分を取り繕うになれちゃってる

But you can be yourself for me
僕の前ではそんなことしなくていい

I’ll take you as you are
ありのままの君でいてほしいんだよ

I know they said “believe in love” is a dream
他の奴らは愛なんて世迷言だの

That can’t be real, so girl let’s write a fairy tale
まやかしだの言うよね、じゃあ僕ら二人で夢物語を作ってやろうよ

And show them how we feel, you’re who I’m thinking of
ありのままの僕らを見せてやるんだ、君のことばっかり考えてる

Girl, you ain’t my runner-up
君が二番手なんてあり得ない

And no matter what you’re always number one
何があっても君が一番に決まってるのさ

My prized possession, one and only
かけがえの無い宝物さ

Adore you, girl I want you
完全に惚れちゃった、君が欲しいんだ

The one I can’t live without, that’s you, that’s you
君なんだよ、君だけが生きる糧なんだ

You’re my special, little lady
唯一無二の存在なんだよ

The one that makes me crazy
僕を夢中にさせてくれる存在なんだ

Of all the girls I’ve ever known, it’s you, it’s you
君なんだよ、他の誰でもないんだ

Oh I want you, it’s you, it’s you
君が欲しくて堪らないよ

My favorite, my favorite, my favorite
大好きでたまらない

My favorite girl, my favorite girl
本命の相手は、君しかあり得ないんだ

You take my breath away with everything you say
君の一言一言に息を飲んじゃうよ

I just wanna be with you, my baby, my baby, oh
ただ君のそばにいたい、僕の愛しの人

Promise I’ll play no games
約束する、おふざけはなしだ

Treat you no other way than you deserve
君にふさわしい男になるから

Cause you’re the girl of my dreams
だって君は僕の夢そのものなんだもん

My favorite, my favorite, my favorite
大好きでたまらない

My favorite girl, my favorite girl is you
本命の相手は、君しかあり得ないんだ

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?