見出し画像

Up/Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日は「Up」をお送りいたします!

歌詞

It’s a big big world, it’s easy to get lost in it
世界は広すぎて、すぐ迷子になっちゃう

You’ve always been my girl ah
いつでも君は僕のものだった

And I’m not ready to call it quits
終わりが来るなんて想像もつかないよ

We can make the sunshine in the moonlight
月明かりの中にお日様を輝かせるんだ

We can make the gray clouds turn to blue skies
曇り空をたちまち青空に変えられる

I know it’s hard baby believe me
簡単じゃないのはわかってるでも信じて

That we can go nowhere but up from here my dear
僕たちはただ上がっていくだけさ

Baby we can go nowhere but up
上にしか行けないのさ

Tell me what we got to fear
何も怖いことないさ

We’ll take you to the sky past the moon through the galaxy
空も月も越えて、銀河も通り越していくんだ

As long as you’re with me baby, honestly (honestly)
君がいれば大丈夫、本当さ

With the strength of our love
僕らの愛があればね

We can go nowhere but up, it’s a big big world
もう上にしか行かないのさ、世界は広い

And girl, I’m gonna show you all of it
全部見せてあげるから

I’m gonna lace you with pearls ,oh
真珠で飾り付けしようか

From every ocean that we’re swimming in
世界中の海から集めてさ

We can make the sunshine in the moonlight
月明かりにお日様の光を輝かすんだ

We can make those gray clouds turn to blue skies
曇り空だって吹き飛ばせるさ

Yeah I know it’s hard baby believe me oh
難しいのはわかってる、でも信じて

That we can go nowhere but tup
だってもう上がっていくだけだから

From here my dear, baby we can go nowhere but up, oh
ここからね、ただ上がっていくだけなんだよ

Tell me what we got to fear
何を怖かがることがあるの?

We’ll take you to the sky past the moon, to the galaxies
空も月もこえて、銀河も過ぎ去って行くよ

As long as you’re with me baby, honestly (honestly)
君と僕なら大丈夫さ、本当だよ

With the strength of our love
僕らの愛の力があれば

We can go nowhere but up
ただ上がって行くだけだから

(Nowhere but oh up, whoa whoa)
昇って行くだけ

(Nowhere but oh up, whoa whoa)
上しかないのさ

Baby we were underground, we’re on the surface now
僕らはずっと深く埋もれてた、今は違う

We’re gonna make it girl I promise
僕らならやれる、約束するよ

If you believe in love and you believe in us
君が愛を二人の絆を信じるなら、

We can go nowhere but up
どんどん上がって行ける

We can go nowhere but up (yeah yeah)
ただ上に行くだけだから

From here my dear (yeah whoa)
ここからね

Baby we can go nowhere but up
もう僕らには上にしか行かないのさ

Just tell me what we got to fear
何も怖いことなんてないよ

We’ll take you to the sky past the moon, to the galaxy
空も月も越えて、銀河を通り抜けていこう

As long as you’re with me baby, honestly (honestly)
僕ら二人なら大丈夫、本当さ

With the strength of our love, we can go nowhere but up
僕らの愛の強さなら、どんどん昇っていけるさ

Nowhere but up (we can go oh oh whoa whoa)
上に行くだけ、それだけ

Whoa(nowhere but oh up whoa whoa)
上に上にね

Yeah (nowhere but oh up whoa whoa)
あとは上がって行くだけだからね

Yeah yeah

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?