見出し画像

Trust/Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日は「Trust」をお送り致します!

歌詞

Oh baby, yeah yeah

Whoa, ooh ooh

If I believe in love
もし僕が愛を信じたら

And you believe in love
君も信じてくれ

Then we can be in love somehow
そしたらお互い愛し合えるだろ?

If you want the best for us
君がもし二人にとって一番のことを望むなら、

Like I want the best for us
僕が望むみたいなね

Then we gotta learn to trust right now
信頼を学ばないといけないんだ

Don’t let this effort go to waste
だからこそ努力を無駄にしちゃいけない

Put our all in it
最善を尽くそうよ

Don’t want to be left with the questions, why
疑問なんて残さないようにさ

Let’s be honest with ourselves
お互い素直になろうね

Did we really come this far
ここまでやってきたのは

Just to watch it go down the drain yeah?
努力を無駄にするためじゃないだろ?

Sometimes the heart can see
たまに心ってやつはさ

What’s invisible to the eye
目に見える以上のことを教えてくれるんだ

All you gotta do is
必要なのはさ、

Listen to your deepest feelings
心に耳を傾けることさ

They don’t ever lie
それは決して嘘はつかないから

Well giving up is immature
諦めるなんて未熟な証拠さ

There’s so much more to live for
生きる理由なんていくらだってあるじゃないか

They don’t wanna see us together now
僕らを悪く言う奴もいるよね

Cause we’re strong enough to endure, woah
出る杭は打たれるってやつさ

If I believe in love
僕が君の愛を信じたら

And you believe in love
君も同じように信じてよ

Then we can be in love somehow
そしたらお互い愛し合えるだろ?

If you want the best for us
君が僕らにとってベストを望むならさ

Like I want the best for us
僕が望んでるみたいにね

Then we gotta learn to trust right now
信頼ってやつを学ばないとね

Growing pains come along with these changes
変化に痛みはつきものさ、成長痛みたいにね

Some people get closer
近寄ってくる人もいる、

Some people separate yeah
離れていく人もね

Don’t think we should separate
僕らはずっと一緒にいた方がいいと思う

And we both adore one another
お互いにリスペクトの気持ちを持ってさ

You’re a dream come true
君なんだよ、君こそ僕が求めてた人なんだ

We should start off brand new
新しい一歩を踏み出そう、僕ら二人で

That’s what we ought to do yeah
それが今の僕らに必要なことだと思う

Sometimes the heart can see
たまに心ってやつはさ

What’s invisible to the eye
目に見える以上のことを教えてくれるんだ

All you gotta do is
今、君に必要なのはさ

Listen to your deepest feelings
心の声に耳を傾けることだよ

They don’t ever lie
心は決して欺かないからね

Well giving up is immature
途中で投げ出すのは臆病なだけさ

Got so much to live for
生きる理由なんていくらでもあるだろ?

They don’t wanna see us together now
僕らを良く想わない奴らもいる

Cause we’re strong enough to endure woah
僕らの絆の強さを妬んでるのさ

If I believe in love
僕が愛を信じたら、

And you believe in love
今度は君の番だ

Then we can be in love somehow
そしたらお互い愛し合えるから

If you want the best for us
君が僕らにとって一番のことを考えるなら

Like I want the best for us
僕みたいにね

Then we gotta learn to trust right now
それにはまず、お互い信頼を学ばなきゃね

Trust me right now yeah yeah yeah
僕を信じて欲しいんだ

Ooh, we gotta learn to trust right now
信頼ってやつを学ばないといけない

yeah yeah yeah

Girl you gotta learn to trust me right now
信頼ってやつを学ばないといけない

Hey hey yeah

If I believe in love
僕が君の愛を信じたら

And you believe in love
次は君が信じる番だ

Then we can be in love
そしたら愛し合えるだろ?

If you want the best for us
君が二人にとって一番を望むなら

I got the best for us
僕みたいにね

We gotta learn to trust
お互い信頼を学ばないと

We gotta learn to trust yeah woah woah
信頼ってやつをね

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?