見出し画像

Never Enough 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日は「Never Enough」をお送りいたします!

歌詞

I'm trying to hold my breath
息を呑んで

Let it stay this way, can't let this moment end
このままこの道を、この時を終わらせはしないわ

You set off dream in me, getting louder now
あなたは私に夢を見たのね、それはどんどん膨れ上がってる

Can you hear it echoing ?
ほら音の響くのが聞こえるかしら?

Take my hand, will you share this with me ?
私の手を取って、分かち合ってくれるのかしら?

Cause darling, without you
愛しのあなたがいなかったら、

All the shine of a thousand spotlights
燦然(三千)と輝く脚光を浴びても、

All the stars we steal from the night sky
この夜空に輝く星々の一切を手にしても、

Will never be enough, never be enough
決して満たされないわ、決して

Towers of gold are still too little
純金の塔だってちっぽけで取るに足りないわ

These hands could hold the world but it'll
この先叶う、この両手に世界を収め(治め)ても

Never be enough, never be enough for me
決して潤わないは、この私の渇きは、

Never never never never
決して、

Never for me, for me
物足りないのよ

Never enough, never enough, never enough
取るに足りないわ

For me, for me, for me
この私にはね、

All the shine of thousand spotlights
三千(燦然)と輝く脚光を浴びても、

All the stars we steal from the night sky
この夜空から星屑を全て取り去ったとしても

Will never be enough, never be enough
決して足りることはないのよ

Towers of gold are still too little
黄金の塔もちっぽけだわ

These hands could hold the world but it'll
この両手に世界を収め(治め)ても、それができたとしても

Never be enough, never be enough for me
決して満たされないわ

Never never never never
決して

Never for me, for me
この私は、

Never enough, never never
この渇きはどうしようとも、

Never enough, never never
絶対に満たされることなんて、

Never enough for me, for me, for me
この私を満たすことは決してないの

For me
この私は

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?