見出し画像

うるおうカラダと蜜なマインドのレシピ -Recipe for relaxed body and mind #1


【English below】

カラダもマインドもお部屋と同じ

ため込んだだけ汚部屋になるの

*************************************************************

パートナーとうまくいかない もう何年もパートナーがいない

やりたいことが見つからない 仕事は好きじゃない

私****だし 私かわいくないし 私もう年だし



だけど

愛されたい


そうね

愛されたいね

誰に愛されたいかな? 

画像1

Same like your room, body and mind need to be cleaned up.

Not going well with a partner?

Not having a partner for long?

Want to find your life purpose?


But

I am ***** / I do not look nice / I am old 

Though

I want to have a nice partner

I want to be rich

I want to be looked nice

and

I want to be loved.

Yeah, I know.

Whom would you like to be loved by the way?

 






この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?