見出し画像

Mike Perry - The Ocean ft. Shy Martin【洋楽和訳】

You can be my guiding light
あなたは私の導きの光になってくれる

Keep me company in the night
夜も一緒にいてくれて

That's all I need all I want
私が必要なのはそれだけだ

Is for you to stay a little longer now
あなたがもう少し長くいてくれることだけ


With arms around me like a border
私を腕で囲んで 境界線のように

Like the air I breathe
私が吸う空気のように

I let you in
あなたを中に入れて

Keep me warm underneath my skin
私の肌の下で私を暖かくしてください

'Cause I'm giving in to your touch
だって、私はあなたのタッチに屈服しているから、

I can never get enough
私は決して十分に得ることができない

Dive in deep Into your ocean
あなたの海に深く飛び込んでください、

Ocean
Ocean
Ocean

You can be my safety zone
あなたは私の安全地帯になれる

Somewhere i can go and feel unknown
どこか私が行って、未知の存在だと感じられる場所

That's all I need all I want
私に必要なのはそれだけだ

Is to stay a little longer now
今はもう少し滞在することだけ

Arms around me like a border
境界線のように私の周りに腕があり、

Like an endless stream
果てしなく続く流れのように

You take me in
あなたは私を連れて行って、

To a place that I've never been
私が行ったことのない場所へ 

Now I'm giving in to your touch
今私はあなたのタッチに身を委ねています、

I will never get enough
決して十分ではありません

Dive in deep into your ocean
あなたの海に深く飛び込んでください

Ocean
Ocean
Ocean



この記事が参加している募集

英語がすき

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?