見出し画像

Hailee Steinfeld, Grey - Starving ft. Zedd 【洋楽和訳】

You know just what to say
あなたは言うべき事をわかってる

Things that scare me
それが私は怖い

I should just walk away,
私は立ち去るべきなんだけど

but I can't move my feet
足を動かす事ができない

The more that I know you, the more that I want to
あなたを知れば知るほど欲しくなる

Something inside me's changed
何かが私の中で変わった

I was so much younger yesterday
私はとても若かった昨日

I didn't know that I was starving till I tasted you
私はわからなかったあなたを味わうまで欲していることに

Don't need no butterflies when you give me the whole damn zoo
蝶はいらない、あなたが動物園をくれるなら

By the way, right away, you do things to my body
ところで、あなたはすぐに私の体にいろいろなことをする

I didn't know that I was starving till I tasted you
私はわからなかったあなたを味わうまで欲していることに

By the way, right away, you do things to my body
ところで、あなたはすぐに私の体にいろいろなことをする

I didn't know that I was starving till I tasted you
私はわからなかったあなたを味わうまで欲していることに

You know just how to make my heart beat faster
あなたは分かってる私の鼓動を早めるのを

Emotional earthquake, bring on disaster
感情を揺らす、災害をもたらす

You hit me head on,
あなたは私を正面からうつ、

Got me weak in my knees
膝が弱ってしまった

Yeah, something inside me's changed
そう、私の中の何かが変わった

I was so much younger yesterday
私はもっと若かった昨日

so much younger yesterday oh, yeah
もっともっと若かった昨日は

I didn't know that I was starving till I tasted you
私はわからなかったあなたを味わうまで欲していることに

Don't need no butterflies when you give me the whole damn zoo
蝶はいらない、あなたが動物園をくれるなら

By the way, right away, you do things to my body
ところで、あなたはすぐに私の体にいろいろなことをする

I didn't know that I was starving till I tasted you
私はわからなかったあなたを味わうまで欲していることに

By the way, right away, you do things to my body
ところで、あなたはすぐに私の体にいろいろなことをする

I didn't know that I was starving till I tasted you
私はわからなかったあなたを味わうまで欲していることに

By the way, right away, you do things to my body
ところで、あなたはすぐに私の体にいろいろなことをする

I didn't know that I was starving till I tasted you
私はわからなかったあなたを味わうまで欲していることに

The more that I know you, the more I want to
あなたを知れば知るほど欲しくなる

something inside me's changed
私の中の何かが変わった

I was so much younger yesterday
昨日はもっと若かった


この記事が参加している募集

スキしてみて

やってみた

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?