見出し画像

Ordinary People

John Legend - Ordinary People (Official Video)

Girl im in love with you This ain't the honeymoon
Past the infatuation phase
Right in the thick of love At times we get sick of love
It seems like we argue everyday

僕は君を愛してる。ハネムーンみたいに甘くなくても。
でもお互いに夢中になる時期は過ぎたんだ。
濃密な愛で、たまに僕たちは恋の病にかかってしまう。
毎日言い争ってるみたいだ。

I know i misbehaved And you made your mistakes
And we both still got room left to grow

わかってる。僕は過ちを犯し、君自身も失敗した。
そして成長しようと今、お互いに離れようとしている。

And though love sometimes hurts I still put you first
And we'll make this thing work
But I think we should take it slow

愛で傷つくこともある。けど僕はまだ君が一番大切なんだ。
僕たちは、きっといい方向へ進んでいける。
でも僕は思うんだよ。もっとゆっくり生きるべきだと。


We're just ordinary people
We don't know which way to go
Cuz we're ordinary people
Maybe we should take it slow (Take it slow oh oh ohh)
This time we'll take it slow (Take it slow oh oh ohh)
This time we'll take it slow

僕たちは、普通の人間なんだ。
どこへ向かうかなんて分からない。
だって僕たちは、ごく普通の人間だから。
たぶん、もっとゆっくり生きるべきなんだよ。
この時間が、僕たちを導いてくれる。


This ain't a movie no
No fairy tale conclusion ya'll
It gets more confusing everyday
Sometimes it's heaven sent
Then we head back to hell again
We kiss and we make up on the way

これは映画なんかでもなければ、おとぎ話でもない。
毎日、どんどん混乱していってしまう。
天国にいるような気持ちになるときもあれば、
ある時は地獄に引き戻されていて、
その度にキスして、この関係を保ってる。


I hang up you call
We rise and we fall
And we feel like just walking away
As our love advances
We take second chances
Though it's not a fantasy
I Still want you to stay

君からの電話を切ってしまったり、
二人で嬉しくなったかと思えば、悲しくなったり、
お互い、ここから去ってしまいたいと思うこともある。
愛が深まるほどに、
僕たちはもう一度チャンスを手にする。
空想の世界ではなく、
僕はまだ、君にここにいて欲しい。


We're just ordinary people
We don't know which way to go
Cuz we're ordinary people
Maybe we should take it slow (Take it slow oh oh ohh)
This time we'll take it slow (Take it slow oh oh ohh)
This time we'll take it slow

僕たちは、普通の人間なんだ。
どこへ向かうかなんて分からない。
だって僕たちは、ごく普通の人間だから。
たぶん、もっとゆっくり生きるべきなんだよ。
この時間が、僕たちを導いてくれる。


Take it slow
Maybe we'll live and learn
Maybe we'll crash and burn
Maybe you'll stay, maybe you'll leave,
maybe you'll return
Maybe another fight
Maybe we won't survive
But maybe we'll grow
We never know baby youuuu and I

ゆっくりでいいんだよ。
僕たちは生きて、何か学ぶんだろう。
衝突して、火花を散らすかもしれない。
ここに留まって、離れて、また戻ってくれるかもしれない。
またいがみあって、
共に生きられなくなるかもしれない。
でも僕たちは成長するだろう。
君も僕も、お互いを知らないだけなんだ。


We're just ordinary people
We don't know which way to go
Cuz we're ordinary people
Maybe we should take it slow (Heyyy)

We're just ordinary people
We don't know which way to go
Cuz we're ordinary people
Maybe we should take it slow (Take it slow oh oh ohh)
This time we'll take it slow (Take it slow oh oh ohh)
This time we'll take it slow

僕たちは、普通の人間なんだ。
どこへ向かうかなんて分からない。
だって僕たちは、ごく普通の人間だから。
たぶん、もっとゆっくり生きるべきなんだよ。

僕たちは、普通の人間なんだ。
どこへ向かうかなんて分からない。
だって僕たちは、ごく普通の人間だから。
たぶん、もっとゆっくり生きるべきなんだよ。

この時間が、僕たちを導いてくれる。
この時間がきっと、僕たちを導いてくれる。

画像1


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?