The Sacrament - HIM

I hear you breathe so far from here
どこか遠くない場所にいるあなたの息を感じる
I feel your touch so close and real
あなたの感触がこんなにも近くてリアルに感じる
And I know my church is not of silver and gold
私の神殿は金と銀でできているわけではないけれど
Its glory lies beyond judgment of souls
その栄光は魂の審判の先にある
The commandments are of consolation and warmth
神の掟は慈しみと温もりでできている

You know our sacred dream won't fail
聖なる私たちの夢は破れない
The sanctuary tender and so frail
その聖域は優しく、そして壊れやすい
The sacrament of love
聖なる愛の儀式
The sacrament of warmth is true
聖なる温もりの儀式は嘘ではない
The sacrament is you
あなたこそが聖なる儀式そのものだ

I hear you weep so far from here
どこか遠くない場所で、あなたが泣いている声が聞こえる
I taste your tears like you're next to me
すぐ側にいるように私はあなたの涙を味わう

And I know my weak prayers are not enough to heal
そして私は知っている。私の脆い祈りは癒しやしない
The ancient wounds so deep and so dear
古い傷たちは深くて愛しくて
The revelation is of hatred and fear
黙示は憎悪と畏敬のためだ

Ville Hermanni Valo
The Sacrament © Kobalt Music Publishing Ltd.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?