見出し画像

lolita ロリータ ナブコフの想像力 描写をAIで画像化

I foreglimpsed her; a velvet hair ribbon was still clutched in her hand; her honey- brown body, with the white negative image of a rudimen- tary swimsuit patterned against her tan, presented to me its pale breastbuds; in the rosy lamplight, a little pubic floss glistened on its plump hillock. The cold key with its warm wooden addendum was in my pocket.

彼女を前もってうかがっていました。彼女はまだ手にベルベットの髪留めを握っていました。彼女のハニーブラウンの体には、タンの中に模様化された初歩的な水着のネガティブイメージがあり、その淡い胸のつぼみが私に見せられました。バラ色のランプの光の中で、小さな陰毛がふっくらとした陰丘にきらめいていました。寒い鍵とその温かい木製の補足が私のポケットにありました。

上記の描写をAIで画像化させました。

 


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?