見出し画像

使徒的・預言的啓示「神の力の油が臨むために準備する3つの方法!」 ゲヤス・ローレンス

親愛なる祝福された聖徒の皆様!

預言的訓練レベル1を教えるために、東京に赴いた私のために祈ってくださった皆様に感謝を申し上げます。 それぞれの信者が信仰によって預言の賜物を活性化していたのを見ることができ、素晴らしい時間を過ごすことができました。

すべての信者は、信仰によって預言の賜物を活性化することができます(ローマ12:6)。 主が何と語っておられるかを私たちが聞けば聞くほど、私たちの人生に対する神の約束を実現するための力の油がさらに必要になっていきます。

今年が「もっと、もっと、もっと、もっとの年」であることを覚えましょう! 神は、さらなる力の油で私たちを祝福したいと願っておられる方なのです!
神は、天からのご自身の力をもって私たちにご自分を現わしたいと願っておられます。そうです、神は素晴らしい方です! 神は、ご自身を求める者に報いられる方です (ヘブル11:6)。 神はご自身の力の油をもって、私たちをこの人生において報いてくださるのです!

以下が「神の力の油注ぎがさらに臨むように、私たちが準備できる3つの方法」です:

1.力の油注ぎをさらに見るためには 私たちは信じ、求めなければなりません (ヘブル11:6)。

- 私たちが信じるもの、これは非常に重要です。私たちの信仰が、神からの報いを決定づけます。

-私たちに報いられる我らの神に対する信仰は、天からの様々な報いを私たちに期待させます。神の様々な約束を見るためには「力の油」が私たちの人生に必要です。

-私たちの信仰が増し加わる時、私たちの人生に力の油がさらに臨み始めます。

2.力の油注ぎをさらに見るためには、私たちは神を求め、探さなければなりません (ヘブル11:6)。

-私たちが神を熱心に求める時、神は私たちに報いてくださいます。「求める」と訳されているところのギリシャ語の原語は「ekzeto」で、「探索すること・探しまわること to search」もしくは「礼拝すること」を意味します。

-イエスは「求めなさい、探しなさい」、そうして「たたきなさい」と言われ、そうすれば扉は開かれると言われました (マタイ7:7)。

-神を求めることは、私たちをたたくようにさせます。求めることと探すことは、扉を開くようにはしません。私たちが神を探す時、私たちは “たたく” ことができるのです! “たたく” ことは、神の力の油へ扉を開きます!

3.力の油注ぎをさらに見るためには、私たちは扉が開くまで たたかなければなりません!

-イエスは、父が ご自分に求める者たちに良いもの(複数形)を与えてくださると言われました (マタイ7:11)。「良いもの」とはおもに、天から来る様々な種類の油注ぎのことを指しています。

-私たちが神を求める時、私たちは神の臨在を探します。私たちが主を待ち望む時、私たちの上に、また私たちのうちに新しい力の油注ぎが臨みます (イザヤ40:31)。

-私たちが主の声を聞く時、扉が開きます (黙3:20)。主に聞くことは、さらなる力の油へと扉を開きます。


天からの力の油で私たちが満たされるまで 毎日、求め、探し、たたこうではありませんか! さらなる油注ぎが来ます!

すべてはフレッシュな力の油のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-3 Ways to Prepare for God’s Oil of Power!

Dear blessed saints!

Thank you for praying for me as I went to Tokyo to do the prophetic training Level 1.
It was a wonderful time to see every believer activating the prophetic gift by faith.
Every believer can activate the gift of prophecy by faith (Romans 12:6).
The more we hear what the Lord is saying, the more we need the Oil of Power to fulfill the promises of God for our lives.

Let us remember that this is the year of More and More and More and More!
God is the One who wants to bless us with More Oil of Power!
God wants to manifest Himself to us with His power from Heaven. Yes, God is good! God is a rewarder of those who seek Him (Hebrews 11:6).
God rewards us in this life with His Oil of Power!

Here are 3 ways we can prepare for more of Gods Oil of Power:


1. To see more of the Oil of Power, we must believe and ask (Heb.11:6)

- What we believe is very important. Our faith determines the reward from God.

- Faith in our God who rewards us causes us to expect rewards from Heaven. The Oil of Power is needed in our lives to see the promises of God.

- When our faith increases, more of the Oil of Power starts coming to our lives.


2. To see more of the Oil of Power, we must seek and find God (Heb.11:6)

- God rewards us when we diligently seek Him. The word for “seek” is “ekzeto”, which means to search or to worship.

- Jesus said to Ask, Seek and then Knock and the door will be opened (Mt.7:7)

- Seeking God causes us to knock. Asking and seeking does not open the door. When we find God, we can then knock! Knocking opens the door to Gods Oil of Power!


3. To see more of the Oil of Power, we must knock until the Door opens!

- Jesus said that the Father will give good things to him that ask Him (Mt.7:11). Good things are mainly the many different kinds of anointings that comes from Heaven.

- When we seek God, we find His Presence. When we wait upon the Lord, new anointing of Power comes on us and in us (Is.40:31).

- The door opens when we hear the voice of the Lord (Rev.3:20). Listening to the Lord opens the door to more of the Oil of Power.


Let us ask, seek and knock everyday until we are filled with the Oil of Power from Heaven!
More anointing is coming!


All for the fresh oil of Power!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?