見出し画像

使徒的・預言的啓示「神からのすべての良い贈り物を受け取る3つの方法!」ゲヤス・ローレンス


親愛なる聖徒の皆様!

 聖書は、「すべての良い贈り物、また、すべての完全な賜物は上から来るのであって、光の父から下るのです。父には移り変わりや、移り行く影はありません」 と書き記しています(ヤコブ1:17。基本的にNIV訳より)。
この聖句は すべての良いもの、また完全なものは地上からではなく、天におられる父から来ることを私たちに示しています。これは、悪いものは父から来ないことを意味しています!
神は良いお父さんであり、神はご自身の良さで私たちを祝福したいと願っておられるのです。

神の良さを見るためには、私たちは「3つのこと」をしなければなりません:

1. 神が惜しみなく与えるということを信じましょう(ヤコブ1:5)


- 私たちが神に願う前に、神が惜しみなく与える寛大な方であることを私たちは信じなければなりません。

- 神は欠点を探そうとはされません。神は、ご自身の祝福を私たちに与えたいのです。

- 神が私たちの人生を助け 祝福したいと、私たちは確信をもって願わなければなりません。


2. 私たちが願い求める時、私たちは疑わず、信じなければなりません(ヤコブ1:6)

- 神が良いものを私たちに与えたいのだと私たちが見出すなら、私たちは願い求めなければなりません。

- 私たちが願い求める時、私たちは疑うのではなく、信頼することを選ばなければなりません。疑い(「diakrino」)とは、「何かから、あるいは誰かから自分を切り離すこと」を意味します。

- 私たちは自分の思いの中で神の良さを疑うかも知れませんが、私たちが聖書のことばの約束に留まるなら、私たちは神からすべてのものを受け取ります。

- 神は良いお方です! サタンや悪霊どもは悪いやつです! 神は、良い贈り物を私たちに与えたいのです! 主から期待しましょう!


3. 私たちが願い求め、信じないなら、神から何も来ません(ヤコブ1:7)

- 多くの人々は自分の人生に起こるすべてのことは、神さまから来ていると信じています。これは本当ではありません!

- 天は神のものですが、地は人に与えられました(詩115:16)。

- 人間として私たちは神を信じるのか、神を疑うのか、選ぶことができます。神は私たちを助け、私たちを祝福したいと願っておられます。
私たちが、自分の人生を選びます! 私たちが、呪いか祝福かを選びます!


 使徒的スクールの新しい教えでは、私は聖書から、誰がこの地上を支配 (コントロール) しているのかについて説明し教える予定でいます。
多くの人々は、神が完全に支配 (コントロール) しておられると主張しています。これは本当なのでしょうか?

サタンは、この世の神なのでしょうか? 不法な異星人/エイリアンどもが、この地上を支配しているのでしょうか?
暴力、戦争、貧困、病気や死に満ちているこの地上を 誰が支配 (コントロール) しているのか、地上のすべての人間が知る時がやってきました。
ACコース案内:https://ac.kci.network/p/s236?coupon_code=EARLY-DISCOUNT-2310&product_id=5047626

神の良さを信じ続ける!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- 3 ways to receive every perfect gift from God!

Dear saints!

The Bible says that “Every good gift and every perfect gift is from above, and comes down from the Father of lights, who does not change like shifting shadows (James 1:17).
This verse shows us that everything good and perfect comes from the Father in heaven, not earth. This means that bad things do not come from God!
God is a good Father and He wants to bless us with His goodness.

To see the goodness of God, we must do 3 things

1. Believe that God gives generously (James 1:5)
- Before we ask God, we should believe that He is a generous God.
- God does not try to find fault. God wants to give His blessings to us.
- We must ask in confidence that God wants to help and bless our lives.


2. When we ask, we should believe and not doubt (James 1:6)
- When we find out that God wants to give us good things, we must ask.
- When we ask, we must choose to trust and not doubt. Doubt (“diakrino”) means “to separate ourselves from something or someone”.
- We might doubt in the goodness of God in our minds, but if we stay in the promises of the Word of God, we receive everything from God.
- God is good! Satan and demons are bad! God wants to give us good gifts! Lets expect from the Lord!


3. If we do not ask and believe, nothing comes from God (James 1:7)
- Many people think that everything that happens in our lives is from God. This is not true!
- The heaven belongs to God, but the earth belongs to people (Ps.115:16)
- We as humans, we can choose to believe in God or doubt God. God wants to help us and bless us. We choose our lives! We choose between curses and blessings!


In the new apostolic school teaching, I will explain from the Bible about who is in control of this earth. Many say that God is in complete control. Is this true?
Is Satan the god of this earth? Are illegal aliens ruling this earth?
It is time for every human on earth to know who controls this earth full of violence, wars, poverty, sickness and death.

Believing for the goodness of God!
Apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?