[和訳] [恋慕] Loveless - MIDDLE OF THE NIGHT

I summoned you, please come to me
私は君を呼び、私の所に来て

Don't bury thoughts that you really want
君が本当に望んでる思いを埋めないで

I fill you up, drink from my cup
私が君を満たす、私のカップから飲んで

Within me lies what you really want
私の中に君が本当に欲しいものがある

Come, lay me down
来て、私を横たわらせて

'Cause you know this
君はこれを知ってるから

'Cause you know this sound
君はこの音を知ってるから

In the middle of the night
真夜中に

In the middle of the night
真夜中に

Just call my name
私の名前を呼んで

I'm yours to tame
私は君のもの

In the middle of the night
真夜中に

In the middle of the night
真夜中に

I'm wide awake
目が覚めてしまった

I crave your taste all night long
一晩中、君の味が欲しい

'Til morning comes
朝が来るまで

I'm getting what is mine
私は自分のものを手に入れる

You gon' get yours, oh no, ooh
君は君のものを手に入れる

In the middle of the night
真夜中に

In the middle of the night, oh
真夜中に

In the middlе of the... night
真夜中に

These burning flamеs, these crashing waves
燃え盛る焔、激しい波

Wash over me like a hurricane
台風のように押し寄せてくる

I captivate, you're hypnotized
私は魅了され、君は催眠術に掛かる

Feel powerful, but it's me again
力強さを感じるけどまた私

Come, lay me down
来て、私を横たわらせて

'Cause you know this
君はこれを知ってるから

'Cause you know this sound
君はこの音を知ってるから

In the middle of the night
真夜中に

In the middle of the night
真夜中に

Just call my name
私の名前を呼んで

I'm yours to tame
私は君のもの

In the middle of the night
真夜中に

In the middle of the night
真夜中に

I'm wide awake
目が覚めてしまった

I crave your taste all night long
一晩中、君の味が欲しい

'Til morning comes
朝が来るまで

I'm getting what is mine
私は自分のものを手に入れる

You gon' get yours, oh no, ooh
君は君のものを手に入れる

In the middle of the night
真夜中に

In the middle of the night, oh
真夜中に

Just call on me, ah
ただ私を呼んで

Just call my name
ただ私の名前を呼んで

Like you mean it, ah
心を込めて

In the middle of the night
真夜中に

In the middle of the night
真夜中に

Just call my name
私の名前を呼んで

I'm yours to tame
私は君のもの

In the middle of the night
真夜中に

In the middle of the night
真夜中に

I'm wide awake
目が覚めてしまった

I crave your taste all night long
一晩中、君の味が欲しい

'Til morning comes
朝が来るまで

I'm getting what is mine
私は自分のものを手に入れる

You gon' get yours, oh no, ooh
君は君のものを手に入れる

In the middle of the night
真夜中に

In the middle of the night, oh
真夜中に

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?