見出し画像

Neroさんとの出会い

Followed by English translation.


Neroさんとの出会いを僕目線で書きたいと思います。


2018年頃、僕はH君と一緒にDEVILOOFというバンドを脱退しました。
(脱退に関しては別で書こうと思います)

脱退と同時に新たなバンドを立ち上げる為にまずボーカリストを探し始めました。

Twitterで募集をかけたところ、有難いことに何十通もの応募がありましたが、
条件にピッタリ合う応募はなかなかありません。

そんな中、見覚えのある人からの応募がありました。

僕がDEVILOOFの脱退を決意してからボーカリストを探すためにYouTubeで歌ってみた動画を物色していた時、

「実力と華があっていいな」と思っていた人からの応募だったのです。

それがNeroさんでした。

そんな人からの応募にこの人しかないと思い、一度話したい旨伝え3人で会いました。

話した内容とか第一印象とかは覚えていませんが、一緒に蕎麦屋に行ったことだけ覚えています。

これがNeroさんとの出会いです。


そんなNeroさんと組んだバンドTHEDESPERADOは6月、7月と2ヶ月連続リリースが決定しています!!

詳細情報は今後オフィシャルTwitterやHPからリリースされますので

チェックお願いします!


Around 2018, I left the band DEVILOOF with Mr. H. (I will write about my leaving separately).

I left the band and started looking for a new vocalist to start a new band.

Thankfully, we received dozens of applications on Twitter, but it was difficult to find someone who fit our criteria.

Then I received an application from someone I recognized.

I was looking for a vocalist after I decided to leave DEVILOOF, and I was searching for a video of me singing on YouTube.

That was Nero.

I told him that I wanted to talk to him and the three of us met.

I don't remember what we talked about or my first impression of him, but I do remember that we went to a soba noodle restaurant together.

This is how I met Nero.


deepl.com


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?