見出し画像

DEVILOOF結成の流れ|The process of DEVILOOF formation (Part 2)

こんにちは。現THE DESPERADO、元DEVILOOFのSeiyaです。
前回の続きなので、前回の記事を読んでいない方は先に読んでください。
|Hello, I am Seiya, currently THE DESPERADO and formerly DEVILOOF.
This is a continuation of the last article, so if you have not read the previous article, please read it first.

先日リリースしたインスト曲"Inception"が各サブスクリプションサービスから配信されることになりました!!是非お聞きください。
|Instrumental "Inception" released through various subscription services! Please take a listen.


(前回の続き)Previous Continued

Ryuya君とネットのバンドメンバー募集の掲示板のほとんどにメンバー募集の記事を書きました。
募集要項は関西・V系・デスコア/メタルコアといった感じです。
今でも探せば残っているかもしれません。
|Ryuya and I wrote an article about recruiting members on most of the band member recruiting forums on the net.
The band is Kansai, V-kei, deathcore/metalcore. V-kei, deathcore/metalcore.
You may still be able to find some of them if you look for them.lol

同時に、同じようにギター二人を探しているバンドも探しました。
|At the same time, we looked for a band that was also looking for two guitarists.

応募があった方やこちらから見つけた人と会って話したりスタジオに入ったりを繰り返しましたが、
なかなかいいメンバーに巡り合えませんでした。
|I repeatedly met, talked with, and entered studios with those who applied and those we found, but it was difficult to find good members.

メタル野郎たちとの出会い|Meet the Metalheads

2,3年くらいぜんぜん見つからず、妥協してでもバンドを組もうとしていた時、ドンピシャのメンバー募集記事を見つけました。
|We had not been able to find a band for a couple of years, and when we were trying to form a band even if we had to compromise, we found an article about recruiting members that was perfect for us.

ボーカル・ベース・ドラムがそろっていてギター二人を募集していて、
デスコアやメタルコアバンドが組みたいという記事でした。
|They have vocals, bass, and drums and are looking for two guitars,
The article was about a deathcore or metalcore band that wants to form.

今までにないくらいドンピシャな記事だったのですぐにこちらから連絡を入れました。
|It was the most don't-miss article I've ever read, so I immediately contacted them from here.

それからメールでやり取りをして、最初は確かスタジオで会う約束をしました。
|Then we exchanged e-mails, and first we arranged to meet at a studio, I believe.

当日そこに来たのがKeisuke、Daiki、Hirotoでした。
|Keisuke, Daiki, and Hiroto were there that day.

(続く)To be continued


今やっているTHE DESPERADOというバンドがかっこいいので聴いてください!
ピアノやバイオリン等を取り入れたシンフォニックなメタルコアをやっています。
|Please listen to my current band, THE DESPERADO, which is cool!
We play metalcore, incorporating piano, violin, etc.

個人名義でインスト曲もリリースしたのでこちらもお願いします。
|I have also released an instrumental song under my own name, so please do the same.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?