見出し画像

【和訳】Yung Pinch ft. Lil Skies - Nightmares -

リクエスト頂いた曲です。Lil Skiesとのコラボ曲。どうやらこれがコラボ2回目みたいです。Skiesはかなり客演に呼ばれることが増えてきましたね。実は自分はYung Pinchを殆ど聴いたことがないので、これをきっかけに聞いてみたいと思います。それにしてもLil Skiesは人気がありますね!

[Chorus: Yung Pinch]
Watch as I step on the scene, this how we livin', no actin'
俺が これが俺たちの過ごし方(生き方)さ、演じてなんかいない
Got her wet in her dreams, I think she ready for action
夢の中でも彼女を濡らして、彼女は準備オーケーだと思うぜ
Ain't no lock on the door, she drop the top to the floor
ドアには鍵が付いてない、彼女はトップスを床に脱ぎ捨てた
There ain't no stopping us now, if somebody knock, let me know
もう俺たちを止めるものなんてないさ、もし誰かがノックしたら教えてくれ
I'm taking you down, slaying you now
君を押し倒して、セックスするのさ
She say she want me, she love to taunt me, yeah
彼女は俺が欲しいっていうんだ、俺のことを弄るのが大好きなんだ

[Verse 1: Yung Pinch]
Nightmares of you and I still haunt me
お前の悪夢が今でもよくあらわれるんだ…
Long nights and a lot of spilled coffee (I don't miss it)
それは長い夜で、コーヒーが沢山こぼれてる
Yeah, I'm kissin' all those good days bye-bye
だから俺はこの良き日々にキスをして、さよならをするんだ
Forget my name, forget the code to my wifi
自分の名前も、ワイファイのパスワードも忘れて
Whoa, I'm going stag to the dance with a bag in my pants
あぁ、俺はダンスしに一人で行くことにするよ、札束をズボンに入れてな*

*a bagには大量の金、という意味があります。FYI

Yeah, you had your last chance, yeah, yeah
そうさ、お前にラストチャンスがあったんだ
Now you sad 'cause I'm gone, mad 'cause I'm on
今君は悲しんでる、だって俺が行っちまったから、そして怒ってる、だって俺がそうし続けるから
And I'm glad to be free, course it had to be me
そして俺は自由になっていい気分さ、
It's scientifically proven, you took a toll on me (Took a toll on me)
これは科学的に証明されてる、お前は俺に大きな損害を与えたんだ
I can't believe my homies fuckin' told on me (Fuckin' told on me)
俺は俺のホーミーたちが告げ口したことが信じられないんだよ
Oh yeah, I did it, you knew it, go 'head and cry 'bout that (Go 'head and cry 'bout that)
あぁ、そうだよ俺は浮気したし、君もそれを知ってたよな。まあいいよ、勝手に泣いててくれよ
I admit it, I'm stupid, and I won't lie about that
認めるよ、俺は馬鹿さ、そして俺はそれをごまかしたりしない
But after all this, I'm okay, though
でも全てが終わった後、俺には何の問題もないんだけどね
No way to stop me when you're this far gone
君はすごい遠くにいってしまったから、もう俺を止めることなんてできない
Catch a plane and find me, I'm the next flight on
飛行機を予約して俺を見つけてみろよ、俺は次の飛行機に乗って飛び立つさ

[Chorus: Yung Pinch]*繰返し

[Verse 2: Lil Skies]
I never post what I do, I really live what I'm rapping
SNSには自分のやってることを投稿しないよ、俺はラップで言ってることの通りに生きてるんだ
She gon' tell you to wait, for me, it's lights, camera, action
彼女は行かないでっていうけど、俺にとっては「ライツ、カメラ、アクション」さ
I hop right off the plane, I stash my racks in the mattress
飛行機が離陸して、俺はマットレスの上に札束を積み上げる
I came in through the back and I still leave with my backend
俺は最後尾まで行って、
Shawty turned this dream to a nightmare
あの女はこの夢を悪夢に変えちまった
You see me bossed up and you think it's not fair
お前は俺を上から目線だと感じて、フェアじゃないって思ってるけど
I don't wanna hear your side 'cause I don't care
お前側の意見なんて聞きたくないよ、だって興味がないんだよ
You jealous 'cause I'm winning, felt the tension in the air
君は俺が上手くいってるからって嫉妬するんだ、そんな空気を感じた
All the times I lost I could never get back
失った時間は取り戻すことはできないのさ
I would never tell lies, I shall only speak facts
俺は嘘をついたりなんかしない、俺は事実だけを話すのさ
Man, you said that you would ride but you left me on a flat
なぁ、お前は高級車に乗り込むって言ってたけど、お前は俺をボロの車に残していっちまったな。(自信ゼロ)
I stayed by your side even when I'm 'cross the map
俺はずっとお前の側についていた、俺が世界を駆け巡ってる時でさえな。
Don't put blame on me, a lot of people hatin' on me
俺を非難しないでくれよ、沢山の人が俺のことをヘイトしてる
But you know I'm strong, I'm built for this shit
でも俺が強いやつだって知ってるだろ、その為に俺は作られたんだ
Step on the scene fly, It's Skies and Yung Pinch, you lil' bitch
シーンを駆け上って飛び立つ。スカイズとヤングピンチ、お前はガキみたいなビッチだ!

[Chorus: Yung Pinch]繰返し

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?