【和訳】REFLECTIONS Pseudo【初めてです】

Pseudo smiles and empty eyes
虚ろな目と偽物の笑み
I think I've been hypnotized
催眠術にかかってるみたいだよ
Shallow hearts and narrow minds
差別心と危険な思想
Can't you see?
見えてないの?
You're blind
見えないよね

Your eyes are like kaleidoscopes
あなたには違うように見えてるみたい
I've been sleeping with my hands
自分の手で私は眠りにつく
around my throat
自分で喉を絞める

Please show me a way to see through the smoke
このモヤを見透かして導いて欲しい
I'm falling into patterns I thought I broke
私が終わりに向かって落ちる中
And I wish you would whisper my name
そして私は願うだろうあなたが私の名前をささやくと
through the wind
風にのせて
One more time
もう一度

I miss hearing the sound
寂しくて心地いい音色
One thought that will never fade
1つ終わり消えゆくあの遺言
Is how we promised we would never
change
何だったの 私たちの変わらぬ約束は
I wish I could forget
私は希望を失うことができたよ
But these scars are here to stay
でもここに残る傷は
And the memories in my head
そうして記憶へ向かう
I know won't ever go away
わからない これまで何を求めてた

I've been here
私がここに居た
A thousand times before
かつての幾千もの時間
I stand near
私の傍にいて
The edge with hope to fall
無くした希望と共に

I've been here
私がここにいた
A thousand times before
かつて幾千もの時間
I stand near
私の傍にいて
The edge with hope to fall
無くした希望と共に

Your eyes are like kaleidoscopes
あなたには違うように見えてるみたい
Your eyes are like kaleidoscopes
あなたには良いように見えてるみたい

しっくり来る和訳になりました!

閲覧いただきますありがとうございます!






この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?