見出し画像

49. 冬になると聴きたくなる洋楽 Last christmas - wham!

去年のクリスマス、僕は君に心を捧げた

でも次の日、君は僕の心を手放した

今年は涙を流さないために

特別な人に捧げたいんだ

去年のクリスマス、僕は君に心を捧げた

でも次の日、君は僕の心を手放したよね

今年は涙を流したくないから

特別な人に捧げたいな

2度も傷付きたくないんだ

僕が距離を置いているのに、

君はどうにか僕の目を引こうとする

教えてほしい、僕のことに気づいた?

1年ぶりだから忘れられてても驚かないけどね

"ハッピー・クリスマス "を包んで送ったよ

"愛してる "ってメモも書いたよ

なんて馬鹿な真似をしたんだろう

でも、もし今キスをされたら多分また騙される

去年のクリスマス、僕は君に心を捧げたよ

でも次の日、君は僕を見捨てた

今年はもう泣きたくないから

特別な人に捧げたいんだ

去年のクリスマス、僕は君に心を捧げたけど

次の日、君は僕を捨てたんだよね?

今年は、泣きたくない

だから特別な人にあげたいな

去年のクリスマス、僕は君に心を捧げていた

けど次の日、君は僕を見捨てたんだよね

今年は、涙を流したくない

だから特別な人にあげる

去年のクリスマス、僕は君に心を捧げていた

でも次の日、君は僕を捨てた

今年こそは泣かないって決めたんだ

だから、だれか特別な人にあげる

2度も傷付く必要はない

教えてくれ、僕に気づいた?

1年ぶりだから忘れられてても驚いたりはしない

"ハッピー・クリスマス "を包んで送ったよ

"愛してる "って書いたメモもある

なんて馬鹿だったんだろう、と、、、

でも、もし今キスをされたらまた騙されるに違いない。

去年のクリスマス、僕は君に心を捧げた

でも次の日、君は僕を捨てた

今年は絶対泣きたくないから

特別な人に捧げる

去年のクリスマス、僕は君にハートをあげた

でも次の日には、君は僕のハートを捨てた

今年は、涙とお別れしたいから

特別な人にあげようって決めてるんだ

Ah, ah-ah, ooh-whoa

Ah-ah

Last Christmas, I gave you my heart 

But the very next day, you gave it away

This year, to save me from tears 

I'll give it to someone special

Last Christmas, I gave you my heart 

But the very next day, you gave it  away

(you gave it away) 

This year, to save me from tears

I'll give it to someone special 

(special)

Once bitten and twice shy 

I keep my distance, but you still catch my eye 

Tell me, baby, do you recognize me? 

Well, it's been a year, it doesn't surprise me

"Happy Christmas," I wrapped it up and sent it

With a note saying, "I love you," I meant it

 Now I know what a fool I've been 

But if you kissed me now, I know you'd fool me again

Last Christmas, I gave you my heart 

But the very next day, you gave it away 

(you gave it away) 

This year, to save me from tears 

I'll give it to someone special 

(special)

Last Christmas, I gave you my heart 

But the very next day, you gave it away

This year, to save me from tears 

I'll give it to someone special 

(special) 


Ah, ah-ah, ooh-whoa

Ah-ah

Last Christmas, I gave you my heart 

But the very next day, you gave it away

This year, to save me from tears 

I'll give it to someone special

Last Christmas, I gave you my heart 

But the very next day, you gave it away 

(you gave it away) 

This year, to save me from tears

I'll give it to someone special (special)

Once bitten and twice shy I keep my distance, but you still catch my eye 

Tell me, baby, do you recognize me? 

Well, it's been a year, it doesn't surprise me

"Happy Christmas," I wrapped it up and sent it

With a note saying, "I love you," I meant it

 Now I know what a fool I've been 

But if you kissed me now, I know you'd fool me again

Last Christmas, I gave you my heart 

But the very next day, you gave it away 

(you gave it away) 

This year, to save me from tears 

I'll give it to someone special 

(special)

Last Christmas, I gave you my heart 

But the very next day, you gave it away

This year, to save me from tears

I'll give it to someone special 

(special) 


この記事が参加している募集

スキしてみて

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?