見出し画像

【和訳】Von dutch – Charli XCX

From brat

It's okay to just admit that you're jealous of me
認めてもいいのよ 私のことが羨ましいんでしょ
Yeah, I heard you talk about me, that's the word on the street
聞いたわ 私のことを話してるって
街で噂になってるから
You're obsessing, just confess it, put your hands up
私のことが頭から離れないんでしょ
そう言えばいいのよ さあ手を挙げて
It's obvious I'm your number one
分かりきったことよ
私がナンバーワンだってこと

It's alright to just admit that I'm the fantasy
認めてもいいのよ 私に熱狂してるって
You're obsessing, just confess it 'cause it's obvious
私のことで頭がいっぱいなんでしょ
白状すればいい バレバレなんだから
I'm your number one, I'm your number one
私がナンバーワンだって
I'm your number one, yeah
私がナンバーワンだって

I'm just living that life
これが私の人生
Von Dutch, cult classic, but I still pop
ヴォン・ダッチ
カルト的傑作だけどポップでもある
I get money, you get mad because the bank's shut
私がお金を稼ぐ間
あんたは銀行の閉鎖にイラつく
Yeah, I know your little secret, put your hands up
あんたの秘密のことなら知ってる
さあ手を挙げて
It's so obvious I'm your number one, life
バレバレだって
私がナンバーワンなんでしょ
Von Dutch, cult classic in your eardrums
ヴォン・ダッチ
鼓膜に鳴り響くカルト的傑作
Why you lying? You won't fuck unless he famous
なんで嘘をつくの?
あんたは有名人としか寝ないでしょ
Do that little dance, without it, you'd be nameless
その小さな振り付けで踊ってれば?
でなきゃあんたなんか無名なんだから
It's so obvious I'm your number one
分かりきったこと
私がナンバーワンだって

I'm your number one, I'm your number one
私がナンバーワン
I'm your number one, yeah, it's so obvious
私がナンバーワン バレバレだって
I'm your number one, I'm your number one
私がナンバーワン
I'm your number one, yeah, it's so obvious
私がナンバーワン 分かりきったこと

It's okay to just admit that you're jealous of me
認めてもいいのよ 私のことが羨ましいんでしょ
You're obsessing, just confess it 'cause it's obvious
私のことで頭がいっぱいなんでしょ
白状すればいい バレバレなんだから
I'm your number one, I'm your number one
私がナンバーワン
I'm your number one, I'm your number one
私がナンバーワン
I'm your number one, your number one
私がナンバーワン
Your number one, your number one
あんたにとっての大本命

I'm just living that life
これが私の人生
Von Dutch, cult classic, but I still pop
ヴォン・ダッチ
カルト的傑作だけどポップでもある
I get money, you get mad because the bank's shut
私がお金を稼ぐ間
あんたは銀行の閉鎖にイラつく
Yeah, I know your little secret, put your hands up
あんたの秘密のことなら知ってる
さあ手を挙げて
It's so obvious, I'm your number one, life
分かりきったこと
私がナンバーワンだって
Von Dutch, cult classic in your eardrums
ヴォン・ダッチ
鼓膜で鳴り響くカルト的傑作
Why you lying? You won't fuck unless he famous
なんで嘘をつくの?
あんたは有名人としか寝ないでしょ
Do that little dance, without it, you'd be nameless
その小さな振り付けで踊ってれば?
でなきゃあんたなんて無名なんだから
It's so obvious, I'm your number one
分かりきったこと
私がナンバーワンだって

I'm your number one
Your number one, your number one
Your number one, your number one
Your number one, your number one
Your number one, your number one, yeah

Written by Charlotte Aitchison

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?