見出し画像

【和訳】A Night To Remember – beabadoobee & Laufey

Swore I'd seen you before
絶対にあなたをどこかで見かけたの
Watched you walk through the door
ドアから出てくるあなたを見たわ
Somethin' in your eye
あなたの瞳に宿る何かが
Reminded me of somebody I used to know
かつてよく知っていた人を思い出させたの

You touched my back
あなたは私の背中に触れて
I took your hand
私はあなたの手を取った
Somethin' from your touch felt shockingly familiar
あなたの触り方には
驚くほど身に覚えがあったの
And I swore I'd seen you before
だからあなたをどこかで見かけた気がした

Oh, I swore I'd seen you before
誓うわ あなたをどこかで見たことがある

Underneath the sheets
シーツの下で
You enchanted me
あなたは私をうっとりさせた
And whispered sweet nothings in my ear
そして私の耳に甘い言葉を囁いた
I shivered beneath you
あなたの下で震える私
All wrapped up in embers
残った熱に包まれて
It was a night to remember
忘れられない夜だったわ

Then I walked away
そして私は去った
You asked me to stay
あなたは残るよう言ったけど
Know you're thinkin' of what could've been
あなたは私たちの未来を考えてただろうけど
But you've become someone I've seen before
あなたは見覚えのある人になっていた

I swore I'd seen you before
誓うわ あなたをどこかで見たことがある

Underneath the sheets
シーツの下で
You enchanted me
あなたは私をうっとりさせた
And whispered sweet nothings in my ear
そして私の耳に甘い言葉を囁いた
I shivered beneath you
あなたの下で震える私
All wrapped up in embers
残った熱に包まれて
It was a night, enchanting night
素敵な夜だったわ
To remember
忘れられない夜
Mm

Written by Beatrice Laus, Laufey

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?