見出し画像

トレーニングの時に聴く曲、飽きてきていませんか?

トレーニングの時に聴く曲、聴きすぎて飽きてきていませんか?
自分のモチベーションを高めてあとワンステップ限界突破できるように、
今回はNEFFEXのBest of Meという曲を紹介します!!

トレーニングの際や、YoutuberのBGMでよく聴くNEFFXの曲ですが、Best of Meという曲は、正に、「モチベーションを生み出すためにできた曲」なので、是非聞いてみてください!!
歌詞を和訳しているので、歌詞にも着目して聴いてください!


[Verse 1]
I have a dream, that's all I need
I'll make it happen with some work and belief
Know what I want, so I'll take it on
I've made mistakes but mistakes make you strong
Let's break it down for a minute, I want the crown, I'm gon get it
You hear me loud, man, I'm winnin', yeah, Charley Sheen would be grinnin'
These ladies know that I'm sinnin' and this is just the beginnin'
I'm closing in the ninth inning, there ain't no point in resistin'
Living life like a dream, ive it right, that's the theme
Every night, got a team, mobbing tight to the scene
Out on stage, hear 'em scream, okay, this the dream
And I prayed as a teen, one day it'd be me
If I want it then I get it, head down, don't regret it
Push myself to the limit, if I play it then I win it
I'm just saying, I'm just living for today, for a minute
I don't stay, I just visit, have no shame, I'll admit it, yeah

[Verse 1]
私には夢がある。それだけで十分だ、
努力と信念で実現させる。
自分が何を望んでいるか知っている、それに取り組んでいく。
間違いを犯したが、間違いは人を強くする。
一旦落ち着いて考えろ。私は王冠が欲しい、手に入れるつもりだ。
私の声が大きく響く。勝利している。チャーリー・シーンもにやにやするだろう。
これから始まることを知っている女性たちもいる。
9回のイニングで追いついている。抵抗する意味はない。
夢のような人生を生き、それを正しく生きることがテーマだ。
毎晩、チームがいて、シーンに集中している。
ステージに出ると、叫び声が聞こえる。これが夢だ。
私は十代の頃に祈っていた自分にいつかなるだろう。
自分が望むなら手に入れる。後悔しないで前進する。
自分を限界まで追い込む。プレイするなら勝つために。
今日のために、一分間だけ生きる。
恥じることはない。

[Chorus]
They looking right at me
To see if I succeed
To see if I believe
They looking up to me

[Chorus]
彼らは私を見ている、
私が成功するかどうかを見ている、
私が信じているかどうかを見ている、
彼らが私を見上げている、

[Hook]
They want the best of me now, best of me now
Best of me now, best of me
They want the best of me now, best of me now
Best of me now, best of me

[Hook]
彼らは今、私のベストを欲している。
今、私のベストを欲している。
彼らは今、私のベストを欲している。
今、私のベストを欲している。

[Drop]
They want the best of me now, best of me now
Best of me now, best of me
And I won't rest in peace now, rest in peace now
Rest in peace now, rest in peace
They want it now, they want it now
They want it now, they want it now
They want it now, they want it now
Oh damn, if they want it now, then they've got it now

[Drop]
彼らは今、私の最高のところが欲しいです。
今、私の最高のところが欲しいです。
そして、私は今、安らかに休むことはありません。
今、安らかに休むことはありません。
彼らは今、それが欲しいです。
彼らは今、それが欲しいです。
彼らは今、それが欲しいです。
ああ、もしそれが欲しいなら、今手に入れてしまいましょう。

[Verse 2]
I swear to god, man, I'ma make it soon
Silence all the haters as they see us making moves
I do what I want, so I got nothing to prove
Staying motivated, teaching others what to do
I'm staying focused, my mind is open
They start to notice that I'm in motion
There is no potion, you're not just chosen
It takes devotion to stay composed man
Never stop, never stall, there ain't no time to fall
Try to live, get it all, you got one life to ball
Thinking big, never small, 'cause you gotta want it all
When you finally get that call, you get ready, take it all
I don't need a handout, I already standout
Starting to advance now, ready to expand now
You don't have a chance now, 'cause we're in demand now
Make it by the grand now, feeling in command now

[Verse 2]
神に誓う、もうすぐ成功するだろう
我々が動き出すのを見て、ヘイターたちは静かになる
自分がしたいことをやっているので、証明する必要はない
やる気を持ち続け、他の人にも教える
集中して、心は開かれている
動いていることに気づき始める
特別な魔法はなく、ただ選ばれたわけではない
冷静でい続けるには献身が必要だ
決して止まらず、引っかかることはない
全てを手に入れるために生きよう、人生は一度きりだ
大きなことを考え、小さなことは考えない、全てを手に入れたいから
ついにその呼び出しを受けたら、準備をして、全てを受け止める
施しは必要ない、もう自分自身で目立っている
今進んでいる、拡大する準備ができている
もうチャンスはない、今は需要がある
大きな成功を手にし、支配している気分だ

[Chorus]
They looking right at me
To see if I succeed
To see if I believe
They looking up to me

[Chorus]
彼らは私を見ている、
私が成功するかどうかを見ている、
私が信じているかどうかを見ている、
彼らが私を見上げている、

[Hook]
They want the best of me now, best of me now
Best of me now, best of me
They want the best of me now, best of me now
Best of me now, best of me

[Hook]
彼らは今、私のベストを欲している。
今、私のベストを欲している。
彼らは今、私のベストを欲している。
今、私のベストを欲している。

[Drop]
They want the best of me now, best of me now
Best of me now, best of me
And I won't rest in peace now, rest in peace now
Rest in peace now, rest in peace
They want it now, they want it now
They want it now, they want it now
They want it now, they want it now
Oh damn, if they want it now, then they've got it now

[Drop]
彼らは今、私の最高のところが欲しいです。
今、私の最高のところが欲しいです。
そして、私は今、安らかに休むことはありません。
今、安らかに休むことはありません。
彼らは今、それが欲しいです。
彼らは今、それが欲しいです。
彼らは今、それが欲しいです。
ああ、もしそれが欲しいなら、今手に入れてしまいましょう。

[Outro]
(They've got it now, then they've got it now)
(Oh damn, if they want it now, then they've got it now)

[Outro]
(今、彼らはそれを手に入れた、今、彼らはそれを手に入れた)
(ああ、彼らがそれを求めるなら、今彼らはそれを手に入れた)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?