見出し画像

トレーニングのモチベーションになる曲(NEFFEX Failure)

[Verse 1]
I don't get what I want, I get what I need
Every single day I'm heading off to my dream
And I get everything that I damn well please
I don't give a damn if you all listenin' to me
'Cause I run it, I'm the only one that really want it
I'm the only one that's really on it
I'm just being honest
I'm just doing everything I promised
'Cause I want it bad enough that I'ma make it as an artist
And I know I'm not the smartest and I know I'm not the largest but I promise you that I'ma be the one to work the hardest
'Cause I promise you I'm just getting started
And I promise you that my skills are getting sharper
So I'ma get charted
Can't be guarded (Nah), I'm the one to get retarded
Get the party started, yeah, get the party started, yeah
So let me get up on it, yeah

[Verse 1]
欲しいものを手に入れるわけじゃない、必要なものを手に入れてる
毎日夢に向かって進んでるんだ
欲しいものは何でも手に入れてる
みんなが聴いているかどうかなんてどうでもいい
だって、私が走っているんだ、本当に欲しいのは私だけなんだ
私だけが本当にやっているんだ
約束したことは全部やっている
アーティストとして成功するために、私は欲しいんだ
私は一番頭が良いわけじゃないし、一番大きいわけでもないけど、約束する、私が一番頑張るんだ
だって、まだ始まったばかりなんだ
そして、スキルはますます磨かれている
だから、チャートに載るんだ
防ぎようがない、私は遅れているからね
パーティーを始めるんだ、そう、パーティーを始めるんだ
だから、私も参加させて

[Verse 2]
Bitch you got me fucked up, I don't know what's up
Pour that shit in my cup, we 'bout to turn up
Crank this shit up so loud, sounds like we're sold out
In front of a whole crowd, we lose control now
Y'all take this shit to personally
Everybody got a different version of me
Everybody got to be learning from me
Everybody wanna be working with me
And I feel like there's uncertainty
And urgency to find out what you want to be
But honestly, we change our minds constantly
So stop and breathe to find out who you want to be

[Verse 2]
クソ野郎、何が起こっているか分からないよ
コップに注いで、盛り上がるぞ
この音楽を大音量で鳴らして、まるでソールドアウトしたかのように
大勢の前で、コントロールを失うんだ
君たちはこれを個人的に受け取りすぎる
みんな違う私のバージョンを持っている
みんな私から学びたがっている
みんな私と一緒に仕事をしたがっている
そして、私は不確定要素を感じている
自分が何をしたいのか、すぐに知りたくなる
でも、正直に言うと、私たちは考えを変えることがよくあるんだ
だから、立ち止まって深呼吸して、自分がなりたい人物を見つけてみよう

[blurred whispers]

[Chorus]
Failure ain't an option
So I'd be cautious
I hope that you're watching
Don't try to stop this
Work until I'm nauseous
'Cause I will not quit
No because I want this
Don't try to stop me now

[コーラス]
失敗は選択肢にはない
だから慎重になる
あなたが見ていることを願ってる
止めようとしないで
吐き気がするくらい働く
辞めないから
私がこれを望んでるから
今私を止めようとしないで

[Drop]
Don't try to stop me now

[ドロップ]
今私を止めようとしないで

[Verse 3]
It's too late for you, not for me
I don't give a fuck if you got a college degree
Did you learn anything? Really worth anything?
$200 grand later and were not even working
Student loans worth more than what were earning
Best lesson I learned is to keep on searching
Find your true passion and get to working
Better take action or you'll end up serving
Yeah, that's a fact
So you better clean up your act
So you better grow yourself a sack
And tell the world they can suck on that
Don't come back, back your bags
Yeah, take a trip and don't relax
Yeah, hit the switch and just attack
Yeah, find your niche and make some racks
Don't hold back
Everybody wake up, it's time to break up
With the life you made up, it's time to trade up
Live the life you want now
A life you don't doubt
I could give a fuck how, just figure it out
Wake up, wake up
Man, this life is a blur
Everyone's got an opinion so which one you prefer?
'Cause I'll give you one that's coming from an entrepreneur
Don't give up on your dream if it's what you deserve
(Yeah)

[ヴァース3]
あなたには遅すぎる、私には遅すぎない
あなたが大学で何を学んだか、私は知らない
本当に価値があることを学んだの?
20万ドルを費やしても、働いていない
学生ローンは私たちの収入よりも高い
私が学んだ最高の教訓は、探し続けることだ
真の情熱を見つけて働くことだ
行動を起こさなければ、奉仕することになるよ
そう、それは事実
だから、自分を磨く必要があるんだ
自信を持って行動しろ
そして、世界に「私たちが来たぞ」と言え
帰って来ないで、荷物をまとめて
旅をして、くつろがないで
切り替えて、攻めろ
自分のニッチを見つけて、収益を上げろ
後ろ向きにならないで
みんな起きろ、別れる時間だ
作り上げた人生ともおさらばだ
今自分が望む人生を生きるんだ
自分が疑わない人生を
どうやって生きるかは私には関係ない、ただそれを見つけろ
起きろ、起きろ
人生はあっという間だ
誰もが自分の意見を持っているけど、どれが好み?
起業家からのアドバイスをあげよう
自分が望む夢を諦めないでほしいということだ
(そう)

[blurred whispers]

[Chorus]
Failure ain't an option
So I'd be cautious
I hope that you're watching
Don't try to stop this
Work until I'm nauseous
'Cause I will not quit
No because I want this
Don't try to stop me now

[サビ]
失敗は選択肢にはない
だから私は用心する
私が頑張ってるのを見ていてくれ
これを止めようとしないで
吐き気がするほど働く
諦めない、私はやる
今私を止めようとしないで

[Drop]
Don't try to stop me now

[ドロップ]
今私を止めようとしないで

[Chorus]
Failure ain't an option
So I'd be cautious
I hope that you're watching
Don't try to stop this
Work until I'm nauseous
'Cause I will not quit
No because I want this
Don't try to stop me now

[サビ]
失敗は選択肢にはない
だから私は用心する
私が頑張ってるのを見ててくれ
これを止めようとしないで
吐き気がするほど働く
諦めない、私はやりたいから
今私を止めようとしないで

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?