見出し画像

和訳 : End of the World - Lost

I didn't call out, never said, "SOS"
僕は叫ばなかった 「助けて」と言わなかった
Don't even know who I was saving my flare for
誰のためにフレアを残してるのか分からない
Each lonely winter, turnin' the gas back up
毎年の孤独な冬 ガスを元に戻して
To thaw my heart in the frost
僕の心を解凍する

Man on the moon to the day that the star man died
星の男が死んだ日へ 月の上の男
I woulda phoned you if I'da known how
もし方法を知っていたら君に電話するよ
From Yokohama right back again, their luck
横浜からすぐ戻って 彼らの運
Never knew I was lost
僕は居ない それを知らない

There was a shadow of us, shadow of us
僕らの影があった
In everything I looked for, everything I touched
探した全て 触れた全てに
I heard an echo of you singing in every room
全ての部屋から君の歌声が聞こえる
Fading, changing into something new
新しい何かへと変わっていく

And I don't feel the hurtin', hurtin' no more
そして僕は、もう苦痛を感じない
When I'm around you
君の側にいる時は
I spent my life searchin', searchin' all over
人生をかけて探してきたんだ
Lost till I found you
君を見つけるまで 居ない

You lift me up, up, up, up, up, up, up in the clouds, ooh
君は僕を 上へ 遥か雲の上へ
Yeah, I was lost, lost, lost, lost, lost, lost, lost till I found you
そう 僕は居ない 君を見つけるまで

Nobody lied to you, not in the fairytales
誰も嘘はつかなかった おとぎ話や
Or in the books that you read in your bedroom
ベッドで読んだ本の中では
Beach and adrenaline, washing your fears away
ビーチとアドレナリン 恐怖を洗い流す
You never knew you were lost
君は居ない それを知らない

There was a shadow of us, shadow of us
僕らの影があった
In everything I looked for, everything I touched
探した全て 触れた全てに
I heard an echo of you singing in every room
全ての部屋から君の歌声が聞こえる
Fading, changing into something new
新しい何かへと変わっていく

And I don't feel the hurtin', hurtin' no more
そして僕は、もう苦痛を感じない
When I'm around you
君の側にいる時は
I spent my life searchin', searchin' all over
人生をかけて探してきたんだ
Lost till I found you
君を見つけるまで 居ない

You lift me up, up, up, up, up, up, up in the clouds, ooh
君は僕を 上へ 遥か雲の上へ
Yeah, I was lost, lost, lost, lost, lost, lost, lost till I found you
そう 僕は居ない 君を見つけるまで

I didn't call out, never said, "SOS"
僕は叫ばなかった 「助けて」と言わなかった
I woulda phoned you if I'da known how
もし方法を知っていたら君に電話するよ

Up, up, up, up, up, up, up in the clouds, ooh
上へ 遥か雲の上へ
Yeah, I was lost, lost, lost, lost, lost, lost, lost till I found you
そう 僕は居ない 君を見つけるまで

And I don't feel the hurtin', hurtin' no more
そして僕は、もう苦痛を感じない
When I'm around you
君の側にいる時は
I spent my life searchin', searchin' all over
人生をかけて探してきたんだ
Lost till I found you
君を見つけるまで 居ない

You lift me up, up, up, up, up, up, up
君は僕を 上へ
Yeah I was lost
そう 僕は居ない
Up, up, up, up, up, up
上へ
You lift me up, up, up, up, up, up, up
君は僕を 上へ
Yeah I was lost
そう 僕は居ない
Up, up, up, up, up, up
上へ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?