Shinedown My Name (Wearing me out) 和訳

[Verse 1]
My name is worthless like you told me I once was 
My name is empty cause you drained away the love
My name is searching since you stole my only soul
My name is hatred and the reasons we both know
Worthless, empty, searching, hatred
Well who am I right now?

俺の名は無価値
お前は俺をその名で呼んだ
俺の名は虚無
お前は俺から愛情を抜き取った
俺の名は彷徨
お前は俺から魂を持ち去った
俺の名は憎悪
理由は互いに分かっている
無価値、虚無、方向、憎悪
今の俺は何者か

[Chorus]
You’re fuckin’ wearing me out!
You’re always dragging me down!
You’re the fake, fallen, force of nature, sick mind
I don’t need a gun to take back what’s mine
It’s over
It’s over now
You’re done wearing me out

お前は俺から何でも剥ぎ取っていこうとする
地獄の底まで引き摺り込もうとする
嘘で固め堕ちる所まで堕ち朽ち果てた魂に
自分を取り戻す為の銃など必要ない
終わりだ
終わりにしよう
お前の所業はここで終わりだ

[Verse 2]
My name is screaming like the sound of your heart failing
My name is loco like the motive that betrayed me
Screaming, loco, don’t say you know
Who I am right now

俺の名は咆哮
お前の本質が崩壊する音を響かせる
俺の名は狂気
裏切りが俺を強くさせる
咆哮と狂気
今の俺が何なのか、お前には答えられまい

[Chorus]
You’re fuckin’ wearing me out!
You’re always dragging me down!
You’re the fake, fallen, force of nature, sick mind
I don’t need a gun to take back what’s mine
It’s over
It’s over now
You’re done wearing me out
You’re wearing me out [x6]

お前は俺から何でも剥ぎ取っていこうとする
地獄の底まで引き摺り込もうとする
嘘で固め堕ちる所まで堕ち朽ち果てた魂に
自分を取り戻す為の銃など必要ない
終わりだ
終わりにしよう
お前の所業はここで終わりだ

[Bridge]
You’ll be ancient history
But who am I right now?
My name is revenge and I’m here to save my name

お前は過去の栄光となり消えていく
今の俺は一体何かと聞くのなら
俺は己を復讐者と名乗り、己の本当の名を取り戻す

[Chorus]
You’re fuckin’ wearing me out!
You’re always dragging me down!
You’re the fake, fallen, force of nature, sick mind
I don’t need a gun to take back what’s mine
(You’re fuckin’ wearing me out)
It’s over
(You’re always dragging me down)
It’s over
You’re the fake, fallen, force of nature, sick mind
I don’t need a gun to take back what’s mine
It’s over
It’s over now
You’re done wearing me out

お前は俺から何でも剥ぎ取っていこうとする
地獄の底まで引き摺り込もうとする
嘘で固め堕ちる所まで堕ち朽ち果てた魂に
自分を取り戻す為の銃など必要ない
終わりだ
終わりにしよう
お前の所業はここで終わりだ

——————————————————————-
力強いボーカルと重量感のあるサウンドがたまらなく好きです。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?