見出し画像

「私の領域に踏み込んだことを後悔させてあげるわ!」

美女の水浴びを覗こうとしたのが運の尽きだったのか、彼女は、冥界から召喚されしサタンの一人娘だったそうな。

彼女の怒りは頂点に達し、周囲には魔法陣が組み込まれ、冷酷な殺意が剥き出しとなって、私に降りかかろうとしている。

そうか、私は…死ぬのだな。

せめて死ぬ前に、その豊満な肉体を、一糸まとわぬ姿で、拝みたかった…。

"I'll make you regret ever stepping into my territory!"

Maybe it was just luck trying to see a beautiful woman bathing, but she turned out to be Satan's only daughter who was summoned from the underworld.

Her anger has reached its peak, a magic circle has been built around her, and her ruthless murderous intent is about to fall on me.

Well, I guess I'm going to die.

At least before I die, I wanted to see her voluptuous body, completely uncovered.


いつもサポートを頂きましてありがとうございます。皆様からのご好意により、note継続のモチベーションが生まれております。恐縮ですがとても嬉しいです。これからもマイペースで、あなたの人生が豊かになるような記事を作成運営していきますね。