見出し画像

ファスティングに初挑戦★

ファスティングで体をリセットしたいと思い、
”エステプロ・ラボ” のカウンセリングを受けに行きました。


カウンセリングでは….

◯食生活・生活習慣・運動習慣

◯筋肉量・脂肪量・基礎代謝・内臓脂肪

私に何が足りないかを詳しく説明してくれました。


ファスティングのプログラムは何種類かありましたが、私は集中三日間の1週間のプログラムをすることに決めました。


次回からはこれからの1週間の過ごし方と体の変化をお伝えしたいと思います。



I wanted to reset my body by fasting, so I went for a consultation at "Esthe Pro Labo".

In counselling...

◯Dietary habits, lifestyle and exercise habits

◯Muscle mass, body fat, basal metabolism, visceral fat

She explained in detail what I was missing.

There were several different fasting programs,  I decided to do the one-week program.

In the next note I will tell you how I will spend the week and how my body will change.



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?