見出し画像

WALK THE MOON - Shut Up and Dance 【洋楽和訳】

Oh don't you dare look back
振り返らないで

Just keep your eyes on me
ただ私から目を離さないで

I said "You're holding back"
「引き留めているの」って言った

She said "Shut up and dance with me!"
彼女は「黙って私と踊って!」と言った。

This woman is my destiny
この女性は私の運命の人です

She said "Ooh ooh hoo
彼女は言った、「おお

Shut up and dance with me"
黙って私と踊って!」



We were victims of the night,
私たちはその夜の犠牲者でした、

the chemical, physical, kryptonite
化学的、物理的、クリプトナイト

Helpless to the bass and the fading light
ベース音と薄明かりには逆らえない。

Oh we were bound to get together
ああ、私たちは一緒になるはずだった

Bound to get together
一緒になるはずだった

She took my arm
彼女は私の腕を掴んだ

I don't know how it happened
どうしてそうなったのか分かりません

We took the floor and she said
私たちはフロアへ行って、そして彼女は言いました

Oh don't you dare look back
振り返らないで

Just keep your eyes on me
ただ私の目を見ていればいい

I said "You're holding back"
引き留めているの!?と言うと、

She said "Shut up and dance with me!"
彼女は「黙って私と踊って!」と言った。

This woman is my destiny
この女性は私の運命の人です

She said "Ooh ooh hoo
彼女は言った、「おお

Shut up and dance with me"
黙って私と踊りなさい」

A backless dress and some beat up sneaks,
バックレスドレスと使い古したスニーカー、

My discothèque, Juliet teenage dream
ディスコのジュリエット、10代の夢。

I felt it in my chest as she looked at me
腕の中で感じたんだ、彼女を見つめながら、

I knew we were bound to be together
分かったんだ、一緒になる運命だったんだって。

Bound to be together
一緒になる運命だったんだって

She took my arm
彼女は私の腕を掴んだ。

I don't know how it happened
どうしてこうなったのか分からないよ。

We took the floor and she said
私たちはフロアに出て、彼女は言った

Oh don't you dare look back
「振り返っちゃダメよ。

Just keep your eyes on me
ただ私の目を見ていればいいの」

I said "You're holding back"
「引き留めているの!?」と言うと、

She said "Shut up and dance with me!"
「黙って私と踊りなさい」と彼女は言った。

This woman is my destiny
この女性は僕の運命の人だ。

She said "Ooh ooh hoo
彼女は言った、

Shut up and dance with me"
「黙って私と踊りなさい」

Oh, come on girl!
さあ、おいで!

Deep in her eyes
彼女の眼の奥に、

I think I see the future
未来が見える気がする

I realize this is my last chance
これがラストチャンスだと分かるんだ。

She took my arm
彼女は僕の腕を掴んだ。

I don't know how it happened
どうしてこうなったのか分からないよ。

We took the floor and she said
私たちはフロアに出て、彼女は言った

Oh don't you dare look back
「振り返っちゃダメよ。

Just keep your eyes on me
ただ私の目を見ていればいい」

I said "You're holding back"
「引き留めているの!?」と言うと、

She said "Shut up and dance with me!"
「黙って私と踊りなさい」と彼女は言った。

This woman is my destiny
この女性は僕の運命の人だ。

She said "Ooh ooh hoo
彼女は言った、

Shut up and dance!"
「黙って私と踊りなさい」

Don't you dare look back
「振り返っちゃダメよ。

Just keep your eyes on me
ただ私の目を見ていればいい」

I said "You're holding back"
「引き留めているの!?」と言うと、

She said "Shut up and dance with me!"
「黙って私と踊りなさい」と彼女は言った。

This woman is my destiny
この女性は僕の運命の人だ。

She said "Ooh ooh hoo
彼女は言った、

Shut up and dance with me"
「黙って私と踊りなさい」

Ooh ooh hoo

Shut up and dance with me
「黙って私と踊りなさい」

Ooh ooh hoo

Shut up and dance with me
「黙って私と踊りなさい」


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?