見出し画像

DEAMN - Rendezvous【洋楽和訳】

 Don't kill my vibe
私の雰囲気を殺さないで

Rendezvous
ランデブー

Don't kill my vibe
私の雰囲気を殺さないで

I’ll be there for you
私があなたの側にいます

Call on me when you’re lonely
寂しくなった時電話して

Dancing on the roof It feels like rendezvous
屋根で踊って、出会いのように感じる

You know what to do
どうしたら良いかあなたはわかる

Keep your love for me only
愛を私だけに向けて

I get high on you, yeah, you
私はあなたにハイだった

 Hey, baby
へい、ベイビー

Kiss me hard
激しくキスして

Don’t kill my vibe
私のバイブスを止めないで

All my feelings on fire It’s our time
すべての感情が燃え上がる時です

Hey, baby
へい、ベイビー

Kiss me hard
激しくキスして

Don’t kill my vibe
私のバイブスを止めないで

All my feelings on fire It’s our time
感情が燃え上がる時です

Don't kill my vibe
私のバイブスを止めないで

Rendezvous
会う約束

Don't kill my vibe It's our time
雰囲気を壊さない時です

Don't kill my vibe
私のバイブスを切らないで

Rendezvous
ランデブー

Don't kill my vibe
私の雰囲気を壊さないで

It's our time
私たちの時間です

 I’ll be there for you
私はあなたのためにそこにいます

Call on me when you’re lonely
寂しくなった時電話して

Dancing on the roof It feels like rendezvous
屋根で踊って、出会いを感じる

You know what to do
どうすべきかあなたは知ってる

Keep your love for me only
あなたの愛を私だけにして

I get high on you, yeah, you
私はあなたに高まって

 Hey, baby
へい、ベイビー

Kiss me hard
激しくキスして

Don’t kill my vibe
私の気分を止めないで

All my feelings on fire It’s our time
私の感情が燃え上がる時です

Hey, baby
へい、ベイビー

Kiss me hard
激しくキスして

Don’t kill my vibe
私の気分を止めないで

All my feelings on fire It’s our time
私の感情が燃え上がる時です

Don't kill my vibe
私の気分を止めないで

Rendezvous
ランデブー

Don't kill my vibe It feels like
私の気分を止めないで感じるように

Don't kill my vibe
私の気分を止めないで

Rendezvous
ランデブー

Don't kill my vibe It feels like
私の気分を止めないで感じるように

It feels like It feels like rendezvous
出会いのように感じるようです

It feels like It feels like...
そんな風に感じるようです

Hey, baby
へい、ベイビー

Kiss me hard
激しくキスして

Don’t kill my vibe
私の気分を止めないで

All my feelings on fire It’s our time
感情が燃え上がる時です

Hey, baby
へい、ベイビー

Kiss me hard
激しくキスして

Don’t kill my vibe
私の気分を止めないで

All my feelings on fire It’s our time
感情が燃え上がる時です

 Don't kill my vibe
私の気分を止めないで

Rendezvous
ランデブー

Don't kill my vibe It's our time
私の気分を止めない時です

Don't kill my vibe
私の気分を止めないで

Rendezvous
ランデブー

Don't kill my vibe It's our time
私の気分を止めない時です

Ooooh, oooh

Like rendezvous
ランデブーのように

Do what you do
したいことをして

It feels like
感じるように

Ooooh, oooh

Like rendezvous
ランデブーのように

Do what you do It feels like
感じるままにやりたい事をして

It feels like rendezvous It feels like...
ランデブーのように、感じるように


この記事が参加している募集

英語がすき

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?