見出し画像

Remember Our Summer - Frogmonster



Lately I wanna stay awake
最近起きたままでいたい

I don't want the days to end
日々が終わってほしくない

I know you'll fly away
あなたが離れてしまうのは分かってる

Need to hold you for myself
あなたを離したくない

I feel the time run through my hands
手の中で時間が経つのを感じる

Try to grab it but it fades
掴もうとしても消えてしまう

Say goodbye in all the possible ways
あらゆる方法で別れを告げよう

I don't want you to get lost
迷子になってほしくない、

Will we ever meet again?
また会えるでしょうか?

I'll anesthetize the pain
痛みに麻酔します

Please remember our summers
どうか私たちの夏を思い出して

My heart is closed by duel
心は閉ざされています

Will I learn to love again?
再び愛することを学ぶかな?

Who will walk with me in the rain?
誰が私と一緒に雨の中を歩いてくれる?

Please remember our summers
私たちの夏を覚えていてください

Come the sun Come
the rain
日が昇り、雨になり、

And the leaves falling
落ち葉が落ちても、

I will wait even if the seasons change
季節が変わっても待ちます

Anxiety runs through my veins
不安が身体中に駆け巡ります

I'll escape from all these chains
私はこれらすべての縛りから逃げます

Say "come back", in all the possible ways
「戻ってきて」と言って、可能な方法で、

I don't want you to get lost
あなたに迷子になってほしくない

Will we ever meet again?
また会えるかな?

I'll anesthetize the pain

痛みに麻酔します

Please remember our summers
どうか私たちの夏を思い出して

My heart is closed by duel
私の心は閉ざされています

Will I learn to love again?
私は再び愛することを学ぶかな?

Who will walk with me in the rain?
誰が私と一緒に雨のなかを歩いてくれますか?

Please remember our summers
私たちの夏を思い出してください


この記事が参加している募集

英語がすき

私のプレイリスト

#創作大賞2024

書いてみる

締切:

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?