見出し画像

Break Free-Ariana Grande feat. Zedd【洋楽和訳】

If you want it, take it
あなたが欲しいなら、取って

I should’ve said it before
前にそれを言うべきだった

Tried to hide it, fake it
それを隠そうとして、偽造する

I can’t pretend anymore
私はこれ以上我慢できない

I only wanna die alive
私はただ生きて死にたいだけ

Never by the hands of a broken heart
傷ついた心の手では決して

I don’t wanna hear you lie tonight
今夜はあなたが嘘をつくのを聞きたくない

Now that I’ve become who I really am
本当の自分になった今

This is the part when I say I don’t want ya
私はあなたなんていらない

I’m stronger than I’ve been before
私は以前より強くなってます

This is the part when I break free
私は自由になった

‘Cause I can’t resist it no more
私はこれ以上我慢できないから

This is the part when I say I don’t want ya
私はあなたなんていらない

I’m stronger than I’ve been before
私は以前より強いです

This is the part when I break free
私は自由になってます

‘Cause I can’t resist it no more
もこれ以上我慢できないから

You were better, deeper
あなたは良かった、深かった

I was under your spell, yeah
私はあなたの魔法にかかってた

Like a deadly fever, yeah, babe
致命的な熱のように

On the highway to hell
地獄へのハイウェイで

I only want to die alive
私はただ生きて死にたかった

Never by the hands of a broken heart
傷ついた心の手では決して

I don’t wanna hear you lie tonight
今夜はあなたが嘘をつくのを聞きたくない

Now that I’ve become who I really am
今、私はありのままの自分になった

This is the part when I say I don’t want ya
私はあなたが欲しくない

I’m stronger than I’ve been before
私は以前より強くなってます

This is the part when I break free
私は自由になった

‘Cause I can’t resist it no more
もうこれ以上我慢できないから

Thought of your body, I came alive
あなたの身体を考えて、生きて来た

It was lethal, it was fatal
致命的だった

In my dreams it felt so right
私の夢の中で正しいと感じた

But I woke up every time
しかし起きて目を覚ますたびに

Oh, baby
オー、ベイビー

This is the part when I say I don’t want ya
私はあなたなんていらない

I’m stronger than I’ve been before
私は以前より強くなった

This is the part when I break free
私は自由になった

‘Cause I can’t resist it no more
これ以上我慢できない

This is the part when I say I don’t want ya
私はあなたなんていらない

I’m stronger than I’ve been before
私は以前より強くなってます

This is the part when I break free
私は自由になったところです

‘Cause I can’t resist it no more
これ以上我慢できないから


この記事が参加している募集

英語がすき

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?