見出し画像

Sam Feldt - Post Malone (feat. RANI)【洋楽和訳】

One more drink, got one
もう一杯、もう一杯

More bacardi one more dance at this afterparty
このアフターパーティーでもっとバカルディをもう一つ踊ろう

We're still going, going strong
私たちはまだ進んでいます、強く進んでいます

Speed so fast, like a Ferrari
フェラーリみたいにスピードが速い

We get wild, like on safari
サファリのようにワイルドになる

We're still going, going strong
私たちはまだ進んでいます、強く進んでいます

And all of these good things,good things, good things
そして、これらすべての良いこと、良いこと、良いこと

All we need, good things, good things, good things
必要なものはすべて、良いもの、良いもの、良いもの

Tonight we go all night long
今夜は一晩中行きます

We party like Post Malone
ポスト・マローンのようにパーティーをする

Don't tell me to go-oh-oh
行ってとは言わないでください

Yeah we are never ever going home
そう、私たちは決して家には帰りません

Tonight, ain't nobody kill my vibe
今夜、誰も私の雰囲気を邪魔しない

Don't tell me to go-oh-oh
行ってとは言わないでください

Yeah we are never ever going home
そう、私たちは決して家には帰りません

Yeah we are never ever going home
そう、私たちは決して家には帰りません

Yeah we are never ever going home
そう、私たちは決して家には帰りません

See the ocean there in your eyes
あなたの目の中にある海を見てください

In slow motion, we see the sunrise
スローモーションで日の出を見る

We are, we are in the zone
私たちはゾーンに入っています

5 AM and we still are rolling
午前5時、まだ動き続けています

In the deepest of my emotions
私の感情の最も深いところで

We are, we are in the zone
私たちはゾーンに入っています

And all of these good things,
そして、これらすべての良いこと、

good things, good things
良いこと、良いこと

All we need, good things, good things, good things
必要なものはすべて、良いもの、良いもの、良いもの

Tonight we go all night long
今夜は一晩中行きます

We party like Post Malone
ポスト・マローンのようにパーティーをする

Don't tell me to go-oh-oh
行ってとは言わないでください

Yeah we are never ever going home
そう、私たちは決して家には帰りません

Tonight, ain't nobody kill my vibe
今夜、誰も私の雰囲気を壊さない

Don't tell me to go-oh-oh
行ってとは言わないでください

Yeah we are never ever going home
そう、私たちは決して家には帰りません

Yeah we are never ever going home
そう、私たちは決して家には帰りません

Yeah we are never ever going home
そう、私たちは決して家には帰りません

Tonight we go all night long
今夜は一晩中行きます

We party like Post Malone
ポスト・マローンのようにパーティーをする

Don't tell me to go-oh-oh
行ってとは言わないでください

Yeah we are never ever going home
そう、私たちは決して家には帰りません

Tonight, ain't nobody kill my vibe
今夜、誰も私の雰囲気を壊さない

Don't tell me to go-oh-oh
行ってとは言わないでください

Yeah we are never ever going home
そう、私たちは決して家には帰りません

Yeah we are never ever going home
そう、私たちは決して家には帰りません

Yeah we are never ever going home
そう、私たちは決して家には帰りません



この記事が参加している募集

スキしてみて

夏の思い出

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?