見出し画像

1/26 家事して会社

今日は洗濯をしました。

I did the laundry today. 

我今天洗衣服了。

そして買い物もしました。

And I did shopping.

而且我购物。

その後に会社に行きました。

After that I went to the company.

之后,我去了公司。

昨日頑張ったので、今日はあまり進みませんでした。

I did my best yesterday, so I didn't advance much today.

昨天我尽力了,所以今天没进步。

大変だと思っているのは私だけではありません。

It's not just me who finds it hard.

很难找到的不只是我。

同じ気持ちの友達もいます。

Some friends have the same feelings.

有些朋友有同样的感受。

みんなでがんばります。

I will do my best together.

我会尽力而为。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?