見出し画像

POWER-ON:自分を立ち上げる

息をしよう
深く、息をしよう
こころを音楽で満たして
珈琲の薫りを吸い込めば
倒れていた/埋もれていた<わたし>が立ち上がる

うれしいこと
かなしいこと
誰かに共有して
心配されたり称賛されたり羨ましがられたり愛されるために
何かをするのをやめよう

目を閉じて、わたしに出逢い
耳を塞いで、わたしの声を聞き
心を止めて、わたしを感じる

そして、そっと再起動するのだ。
前より静かに、力強く。


"I am for me”--some say that’s egoistic or selfish. But why can someone who doesn’t know respect s/heself respect others? Why can someone who can’t love s/heself love others?

States are for states. Organizations are for organizations. They never make YOU happy.
Every 'assemblage' obsess to keep up its existence. Assemblages--the mass of people trample a person who is a component of them.

While we can’t live without belonging to assemblage, we must not forget that you’re a person before a member of assemblage.
What do I want to say? That is only one thing, YES, I AM HOKARU. Nothing more, nothing less.


Tomorrow is another day.--Scarlett O'Hara

最後までお読みいただきありがとうございます♪