Love without tears - HIM

As the light across the room flickers
部屋の明かりが揺らぎ
It's dying song waited for a reason to keep going on
響き続ける理由を欲しがる、消えかけの歌のように
The sweetest smile is now turned bitter by these thoughts
このような思いは今、最も甘美な笑みを苦くした
So I wonder the dark of my own, I should've known all along
だから私は知りたいと思う。自分自身の闇を。ずっと知っていたはずだった

The love without tears,
涙のない愛
Just a story told to keep us hanging on in the cold all along
凍える日々の中でずっと、私たちに歩き続ける理由をくれたストーリー
Bathing in fear I sing
恐怖を浴びながら私は歌う
Love without tears, love without tears
涙のない愛、涙のない愛。

A ghost residing here a boy who can't let go
一人の男の子に取り憑く幽霊、解放されることはなく
Won't take no for an answer
答えに「No」はない
Crying his song, I should've known all along
彼の歌で泣き叫び、私はずっと知っていたはずだった。

The love without tears,
涙のない愛
Just a story told to keep us hanging on in the cold all along
凍える日々の中でずっと、私たちに歩き続ける理由をくれたストーリー
Bathing in fear I sing
恐怖を浴びながら私は歌う

Love without tears, love without tears
涙のない愛、涙のない愛。
Go on and prove me wrong
続けて、私が間違っていることを証明して

I should've known all along
私はずっと知っていたはずだった
The love without tears,
涙のない愛
Just a story told to keep us hanging on in the cold all along
凍える日々の中でずっと、私たちに歩き続ける理由をくれたストーリー
Bathing in fear I sing
恐怖を浴びながら私は歌う

Love without tears, love without tears
涙のない愛、涙のない愛。
Go on and prove me wrong
続けて、私が間違っていることを証明して

Love without tears, love without tears
涙のない愛、涙のない愛。
Please let me be someone
お願い、私の存在を認めて

Ville Hermanni Valo
Love Without Tears © Kobalt Music Publishing Ltd.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?