In Joy and Sorrow - HIM

Oh girl we are the same
ああ、愛する人よ、私たちは似ている
We are young and lost and so afraid
幼い、躊躇い、そして臆病
There's no cure for the pain
この痛みを癒せるものはない
No shelter from the rain
雨宿りできる場所もない
All our prayers seem to fail
すべての祈りは無駄のようだ

In joy and sorrow my home's in your arms
嬉しい時も悲しい時も、私の居場所はあなたの腕の中
In world so hollow it's breaking my heart
世界はこんなにも虚しく、私の心は張り裂ける
In joy and sorrow my home's in your arms
嬉しい時も悲しい時も、私の居場所はあなたの腕の中
In world so hollow it's breaking my heart
世界はこんなにも虚しく、私の心は張り裂ける

Oh girl we are the same
ああ、愛する人よ、私たちは似ている
We are strong and blessed and so brave
強くて、恵まれて、そしてあんなにも勇敢である
With souls to be saved
救われる魂と共に
And faith regained
信仰を取り戻す
All our tears wipe away
すべての涙が消えた

In joy and sorrow my home's in your arms
嬉しい時も悲しい時も、私の居場所はあなたの腕の中
In world so hollow it's breaking my heart
世界はこんなにも虚しく、私の心は張り裂ける
In joy and sorrow my home's in your arms
嬉しい時も悲しい時も、私の居場所はあなたの腕の中
In world so hollow it's breaking my heart
世界はこんなにも虚しく、私の心は張り裂ける

In joy and sorrow my home's in your arms
嬉しい時も悲しい時も、私の居場所はあなたの腕の中
In world so hollow it's breaking my heart
世界はこんなにも虚しく、私の心は張り裂ける
In joy and sorrow my home's in your arms
嬉しい時も悲しい時も、私の居場所はあなたの腕の中
In world so hollow it's breaking my heart
世界はこんなにも虚しく、私の心は張り裂ける

And my home's in your arms
そして私の居場所はあなたの腕の中
And it is breaking my heart
私の心は張り裂ける
My home's in your arms
私の居場所はあなたの腕の中
And it is breaking my heart
私の心は張り裂ける

Ville Hermanni Valo
In Joy and Sorrow © Kobalt Music Publishing Ltd.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?