見出し画像

コアラ日記#43 〜西野サロンリモート100人飲み会〜

January 23 Saturday


最高な一日になった

It was a great day


今日は、西野サロンU25でのオンライン飲み会に参加しました。

Today, I participated in an online drinking party at Nishino Salon U25.


開催は5回目のようだが、今回が初参加でした。

It seems to be the 5th time, but this was the first time for me to participate.


正直、緊張で心配でした。

To be honest, I was nervous and worried.


人見知りだから、黙り込んで終わるかも...

Because I am shy, I may end up silently


そんなことを思ったりしてました。

I was thinking about that.

#被害妄想

#Persecutory delusion


しかし、参加した10分後には笑顔でした。

However, 10 minutes after joining, I smiled.


色々感じたけど、改めて思ったのが

I felt various things, but I thought again


サロンメンバーと話すと心地いい。

It's nice to talk to salon members


気づけば、あっという間に2時間過ぎてた

I noticed that two hours had passed in no time


最高の時間やったな〜

I did the best time 


もっとサロンメンバーをはじめとする色々な人と繋がろうっと。

Let's connect with various people including salon members


皆さん、おやすみです。

Good night everyone


この記事が参加している募集

習慣にしていること

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?